مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ درخواست اصلی را در دادخواست پنسیلوانیا رد کرد

هریسبورگ ، آمریکا: رئیس جمهور دونالد ترامپاست پویش در حال شکایت از یک درخواست اصلی در دادخواست خود به دنبال جلوگیری از تأیید نتایج انتخابات در است پنسیلوانیا، جایی که دموکرات است جو بایدن برای تصرف دولت و پیروزی کاخ سفید بر ترامپ پیروز شوید.
مبارزات انتخاباتی ترامپ پیش از دادرسی روز سه شنبه در پرونده ، درخواست خود را در این دادخواست که صدها هزار رای آگهی غیرحضوری و غیابی – به طور دقیق 682،479 برگردانده شود – به دلیل اینکه بدون نمایندگان آن قادر به تماشا بودند ، بیرون ریخته شد.
در دادخواست تجدید نظر شده این کمپین ، که روز یکشنبه در دادگاه فدرال ثبت شد ، هدف جلوگیری از تصدیق پیروزی برای بایدن در ایالت پنسیلوانیا وجود دارد و ادعای خود در مورد رفتار مطلوب تر رای دهندگان دموکرات نسبت به رای دهندگان جمهوری خواه را حفظ می کند.
در همین حال ، ستاد انتخاباتی ترامپ عصر دوشنبه وکلای خود را در این پرونده تغییر داد. خارج شدن است لیندا کرنس، یک وکیل فیلادلفیا که تعدادی از پرونده های قضایی را برای این کمپین اداره کرده است.
جایگزین او مارک اسکارینگی ، وکیل منطقه هریسبورگ است که داوطلبانه در کارزار انتخاباتی 2016 ترامپ حضور داشته است ، یک فعال محافظه کار است که یک برنامه گفتگوی رادیویی را میزبانی می کند و ناموفق برای سنای آمریکا در سال 2012.
این مبارزات هنوز در این دادخواست ادعا می کند که صدها هزار رأی گیری به درستی پردازش نشده است.
تیم مورتو ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در توئیتی نوشت: “دادخواست ما در پنسیلوانیا کاملاً مسئله 682،479 رأی نامه پستی و غیابی را که به طور مخفی شمارش شده اند ، ایجاد می کند.”
این کمپین روز دوشنبه در بیانیه ای گفت که “از نظر استراتژیک تصمیم گرفت تا دادخواست خود را مجدداً تغییر دهد تا به ادعاهای نقض قانون بند حمایت برابر متمم چهاردهم قانون اساسی ایالات متحده. ”
مبارزات انتخاباتی ترامپ این ادعا را در مورد صدها هزار رأی نامه پستی و غیابی ارائه نمی کند.
در عوض ، در پرونده تجدیدنظر شده ، این هدف را ایجاد می کند که به رأی دهندگان فرصتی می دهد تا آرای رایانامه ای را که قرار بود به دلیل فنی بودن رد شوند ، تعمیر کنند.
این ادعا می کند که برخی از شهرستانهای تحت کنترل دموکراتها به رای دهندگان اجازه این کار را می دهند ، در حالی که شهرستانهای جمهوریخواه این کار را نکردند ، با این استدلال که با رای دهندگان دموکرات رفتار مطلوبتری نسبت به رای دهندگان جمهوریخواه داشتند.
آسوشیتدپرس روز 7 نوامبر پس از مشخص شدن اینکه آرا count باقیمانده برای شمارش در پنسیلوانیا اجازه نمی دهد تا ترامپ جبران کند ، مسابقه ریاست جمهوری برای بایدن را فراخواند. ترامپ از پذیرفتن امتناع کرده است.
در این دادخواست اتهامات “شهرستانهای سنگین دموکراتیک” با شناسایی آرا نامه های پستی قبل از روز انتخابات که دارای نقص بود – مانند فقدان “پاکت محرمانه” یا فاقد امضای رای دهنده در پاکت خارج – قانون را نقض کردند تا رای دهنده بتواند آن را اصلاح کنید و اطمینان حاصل کنید که آرا شمرده می شود ، “درمان” نامیده می شود.
در این دادخواست آمده است كه شهرستان های سنگین جمهوری خواه “طبق قانون عمل كردند و روند اطلاع رسانی و معالجه را ارائه ندادند و از بسیاری از افراد از حق رای محروم شدند.”
کلیف لوین ، یک وکیل به نمایندگی از کمیته ملی دموکرات ، که به دنبال مداخله است ، گفت که مشخص نیست که به چه تعداد از رای دهندگان فرصت داده شده تا رای خود را تنظیم کنند و هیچ چیز غیرقانونی در این مورد وجود ندارد.
اما ، او گفت ، حداقل و مطمئناً کمتر از حاشیه است – تقریبا 70،000 – که بایدن و ترامپ را از هم جدا می کند.
لوین گفت: “این اعداد حتی به حاشیه بین دو نامزد نزدیک نیست ، حتی حتی نزدیک نیست.”
در هر صورت ، هیچ قانونی در قانون ایالتی وجود ندارد که از کمک به شهرستانها برای تعیین رأی گیری که دارای نقص فنی باشد ، جلوگیری کند. لوین گفت: این دادخواست شامل هیچ ادعایی مبنی بر رأی غیرقانونی کسی نیست.
لوین گفت: “آنها واقعاً باید از شهرستانهایی كه به (رأی دهندگان) اجازه اصلاح نداده اند ، شکایت كنند.”
“هدف باید اطمینان از محاسبه هر رای باشد.” وزیر امور خارجه پنسیلوانیا ، وزیر امور خارجه کتی بووکوار ، دموکرات ، روز یکشنبه در دادگاه پاسخ داد و از قاضی خواست که پرونده را رد کند وکلای ایالتی نوشتند که دادگاه های ایالتی صلاحیت مناسب موضوع را دارند و در این دادخواست هیچ “ادعای قابل قبول تخفیف از هیچ نظریه حقوقی” وجود ندارد.
بیش از 2.6 میلیون برگه رای گیری از طریق پست توسط شهرستانها گزارش شده است و هیچ گزارشی از طرف مقامات انتخاباتی ایالت یا شهرستان یا دادستان کلاهبرداری یا هرگونه مشکل دیگر در مورد صحت شمارش گزارش نشده است.
موضوع اصلی ترامپ و طرفداران وی ادعای آنها مبنی بر این بود که فیلادلفیا – یک سنگر دموکرات که ترامپ بد شکست خورد – به نمایندگان مبارزات انتخاباتی ترامپ اجازه تماشای برگه های رای گیری از طریق نامه و غیاب را نداده است.
با این حال ، وکلای جمهوری خواه در یک دادگاه جداگانه از دادگاه فدرال اعتراف کردند که آنها ناظران معتبری را در حال بررسی آرا watching نامه های پستی در فیلادلفیا تأیید کرده اند.
فرماندار تام ولفدولت گفته است كه ناظران آراot از همه احزاب در تمام مراحل ناظر بوده اند و “هر تلقینی در غیر این صورت كذب است.”