مجلس نمایندگان ایالات متحده قانونی را برای تبلیغ میراث گاندی ، مارتین لوتر کینگ جونیور تصویب می کند

واشنگتن: مجلس نمایندگان ایالات متحده روز پنجشنبه قانونی را تصویب کرد که قانون اساسی را ایجاد می کند ابتکار مبادله بین ایالات متحده و هند برای مطالعه کار و میراث ماهاتما گاندی و مارتین لوتر کینگ جونیور
Witten by جان مدافع حقوق مدنی جان لوئیس ، که در اوایل سال جاری درگذشت ، و با حمایت مالی نماینده آمریكا ، كنگره هند و آمریكا ، قانون ابتكار مبادله محققان گاندی-كینگ به وزارت امور خارجه اجازه می دهد با همکاری دولت هند ، سالانه مجمع آموزشی برای دانشمندان هر دو کشور که به میراث های ماهاتما گاندی و مارتین لوتر کینگ جونیور متمرکز است.
“این قانون از روابط دیرینه بین ایالات متحده و مردم هند احترام می گذارد و آموزه های وی را پیش می برد و ایجاد یک بنیاد توسعه این اجازه می دهد هند و ایالات متحده با هم برای حل مسائل فوری مانند تغییر اقلیم ، آموزش و بهداشت عمومی همکاری کنند. ” الیوت انگل نماینده مجلس، رئیس کمیته امور خارجه مجلس ، در صحن مجلس گفت.
“دقیقاً مانند گاندی و دکتر کینگ ، لوئیس نماینده مجلس ، با اقدامات ضد خشونت و تعهد خود به جهان ، شکل گرفت حقوق بشر، برابری ، و عدالت برای همه. قانون ابتکار مبادله علمی گاندی-پادشاه ادای احترامی مناسب برای زندگی باورنکردنی و میراث جان لوئیس است. “، گفت برا ، باسابقه ترین قانونگذار آمریکایی هند.
وی گفت: “به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین دموکراسی های جهان ، ایالات متحده و هند از دیرباز در حمایت از این ارزشهای مشترک که توسط شخصیت هایی مانند گاندی ، کینگ و لوییس کنگره حمایت می شود ، پیروی می کنند.”
“اما آنها هر دو کشور به طور فزاینده ای در معرض تهدید قرار دارند. من افتخار می کنم که مجلس نمایندگان این قانون را تصویب کرد ، که به دوام این ارزش ها کمک می کند و به ما یادآوری می کند که با وفاداری به آنها ، ما بهترین های دو خود را مجسم و مطابقت می دهیم ملتها ، “برا گفت.
در سال 2009 ، لوئیس نماینده کنگره به منظور بزرگداشت پنجاهمین سالگرد زیارت دکتر کینگ جونیور به هند ، به نمایندگی از نمایندگان كنگره به هند سفر كرد.
لوئیس ، نماینده مجلس ، با الهام از سفر خود ، قانون تبادل گاندی-کینگ را ایجاد کرد تا به دنبال استفاده از فلسفه های گاندی و دکتر کینگ جونیور در تلاش برای حل اختلاف و چالش های فعلی سیاست باشد.
این قانون همچنین اجازه می دهد تا یک ابتکار آموزش توسعه حرفه ای در زمینه حل تعارض بر اساس اصول عدم خشونت ایجاد کند. و ایجاد بنیادی برای رسیدگی به اولویت های اجتماعی ، زیست محیطی و بهداشتی در هند.
این مبلغ سالانه یک میلیون دلار از طریق مالی 2025 برای طرح مبادله علمی گاندی-کینگ مجاز است. این مجوز 2 میلیون دلار برای سال مالی 2021 برای آکادمی جهانی گاندی-کینگ و 30 میلیون دلار برای سال 2021 برای بنیاد توسعه گاندی-کینگ ایالات متحده-هند مجاز است.
بنیاد توسعه همچنین از سال 2022 تا 2025 با 15 میلیون دلار در سال مجاز خواهد بود – اما تنها در صورت تعهد بخش خصوصی هند برای مطابقت با کمک های دولت ایالات متحده. دفتر بودجه کنگره (CBO) تخمین می زند که هزینه این لایحه طی 5 سال 51 میلیون دلار باشد.
نماینده مجلس مایکل مک کول، گفت که پس از سالها کار با هند برای رفع چالش های توسعه آنها ، ایالات متحده نتایج چشمگیری دیده است. مک كول گفت: “بهترین نتایج تا كنون این است كه هند كه زمانی یكی از دریافت كنندگان كمك های خارجی بود ، یك اهداكننده است. این امر در مورد بهبود وضعیت بهداشت آب ، افزایش آموزش و توانمندسازی زنان صادق است.”