محدودیت های ویروس لس آنجلس برای متوقف کردن تقریبا همه اجتماعات

لس آنجلس: شهرستان لس آنجلس روز جمعه ممنوعیت موقت اجتماعات افراد از خانه های مختلف را تحت “دستور امن تر در خانه” جدید ایجاد کرد که با افزایش سن در پرونده های Covid-19 انجام شد ، و خدمات مذهبی و اعتراضات معاف است.
اداره بهداشت عمومی این شهرستان اعلام کرد که این دستور که بر دومین شهر بزرگ ایالات متحده تأثیر می گذارد از روز دوشنبه اجرا می شود و حداقل سه هفته ادامه دارد.
در بیانیه ای آمده است: “در دستور جدیدی كه از روز دوشنبه لازم الاجرا می شود ، به ساكنان توصیه می شود كه هرچه بیشتر در خانه بمانند.”
این روزنامه افزود: “همه اجتماعات عمومی و خصوصی با افرادی که در خانه شما نیستند ممنوع است ، مگر خدمات اعتقادی و اعتراضات ، که از حقوق اساسی محافظت شده است”.
شهرستان لس آنجلس با جمعیت زیاد بیش از 7،600 مورد مرگ ویروس کرونا متحمل شده است – بیش از یک سوم موارد کشته شده در کالیفرنیا – اگرچه Covid-19 به طور فزاینده ای در مناطق روستایی دورافتاده گلدن استیت شیوع دارد.
هفته گذشته کالیفرنیا در بیشتر مناطق این ایالت منع رفت و آمد شبانه اعمال کرد ، در حالی که شهرستان لس آنجلس روز چهارشنبه ناهارخوری در رستوران ها را ممنوع کرد اما اجازه تحویل را ادامه داد.
این دستور در حالی صادر می شود که متوسط ​​موارد روزانه جدید شهرستان لس آنجلس 4500 هفته را پشت سر می گذارد و اقدامات سختگیرانه تری را ایجاد می کند.
اقدامات “ایمن تر در خانه” به اندازه قفل شدن اولین شهر در ماه مارس نیست که تقریباً همه مشاغل مکانهای فیزیکی خود را بستند.
اما این دستورالعمل محدودیت های اشتغال در مشاغل مختلفی را که می توانند باز بمانند ، از جمله مغازه ها ، آبگرم و کتابخانه ها کاهش می دهد.
همه مدارس می توانند باز بمانند مگر اینکه موارد شیوع را ثبت کنند.
باربارا فرر ، مدیر بهداشت عمومی ، گفت: “این اقدامات هدفمند برای سه هفته آینده در حال اجرا است و هنوز هم بسیاری از فعالیتهای اساسی و غیر ضروری را فراهم می كند ، جایی كه ساكنان همیشه ماسك دارند و از آنها دور می شود.”
“ما می دانیم که از بسیاری از افرادی که ماهها فداکاری کرده اند مطالبات زیادی می خواهیم و امیدواریم ساکنان ایالت LA همچنان اقدامات ایمنی بهداشت عمومی را ادامه دهند که می دانیم می تواند سرعت را گسترش دهد.”