مطالعه ایالات متحده نشان می دهد مراقبت های بهداشتی در منزل نتایج COVID-19 را بهبود می بخشد

فیلادلفیا: یافته های یک مطالعه جدید توسط دانشکده پرستاری دانشگاه پنسیلوانیا (پرستاری پن) نشان می دهد که 94 درصد از بیماران COVID-19 مرخص شده برای مراقبت های بهداشتی در منزل ، که شامل پرستاری ماهر و فیزیوتراپی است ، از نظر آماری پیشرفت قابل توجهی در بار علائم و نتایج عملکردی و 87 درصد هیچ عارضه ای نداشتند.
در این مطالعه که در Annals of Internal Medicine منتشر شده است ، هیچ اطلاعاتی در مورد نتایج بیماران COVID-19 که پس از بستری شدن در بیمارستان مرخص شده اند و نیازهای بهبودی آنها در دسترس نبوده است. بازماندگان COVID-19 یک جمعیت آسیب پذیر هستند که اغلب پیامدهای بهداشتی ناشی از بیماری و ماندن در بیمارستان دارند. با بازگشت از مراقبت های حاد به خانه ، تعداد زیادی از بازماندگان وابستگی عملکردی ، درد ، تنگی نفس و خستگی را تجربه می کنند.
در این مطالعه داده های غنی از بیش از 1400 بیمار ، COVID-19 بیمارانی که پس از ترخیص از بیمارستان به مراقبت های بهداشتی در خانه بستری شده اند ، میزان مراقبت از ویزیت در منزل و میزان بهبودی را توصیف می کنند. این مطالعه نشان می دهد که افزایش مراجعه به مراقبت های بهداشتی در منزل امکان ایجاد پشتیبانی و دستیابی به بهبودی برای این بیماران را دارد.
Kathryn H. Bowles، Ph.D.، RN، FAAN، FACMI، پروفسور پرستاری و صندلی ون آمرینگن می نویسد: “یافته های ما نشان می دهد که ارائه دهندگان مراقبت های حاد ممکن است با دقت بررسی کنند که کدام یک از بازماندگان COVID-19 پس از بستری شدن در بیمارستان از خدمات بهداشتی درمانی بهره مند می شوند.” در پرستاری عالی در پرستاری پن. “یک ابزار پشتیبانی تصمیم برای شناسایی بیماران بستری در بیمارستان برای مراجعه به مراقبت های بهداشتی در خانه ممکن است مفید باشد.” بولز محقق اصلی تحقیق بود.