موارد ویروس کرونا ویروس ایالات متحده: موارد ایالات متحده از 11 میلیون نفر عبور کرده است ، فقط در هفته گذشته 1 میلیون مورد وجود دارد | اخبار جهان

نیویورک: براساس داده های جان هاپکینز Covid-19 ، ایالات متحده هم اکنون بیش از 11 میلیون مورد ویروس کرونا را در خود جای داده است ، که آخرین آمار یک میلیون مورد فقط در هفته گذشته با سرعت ناگوار رخ داده است. شمار کشته شدگان ایالات متحده در 15 نوامبر از 2،46،000 نفر گذشته است.
بیش از 45 ایالت در طول موج زمستان همه گیر ، شاهد افزایش سن رکورد هستند. در چندین ایالت بیمارستان ها ظرفیت بالایی دارند و پزشکان از آمریکایی ها التماس می کنند که کوتاه بیایند زیرا “واکسن ها می آیند ، این فقط چند ماه طول می کشد.”
داکوتای شمالی در شرایط وخیمی به سر می برد که بیمارستان های آنجا به پرستاران آلوده اما بدون علامت اجازه می دهند بیماران Covid-19 را معالجه کنند.
اما در خارج ، در مراکز خرید و فروشگاه های مواد غذایی ، آمریکایی ها با تمام وجود بیرون رفته اند – این کاملاً در تضاد با بحران شدید بهداشت عمومی است که همچنان کشور را با چالش مواجه می کند.
هفت روز میانگین مرگ و میر روزانه در روزهای آخر هفته بیش از 1000 نفر بود که بیشتر از هفته های گذشته بود.
بر اساس پیش بینی های فعلی ، بر اساس پیش بینی های جدید از یک مدل پیش بینی شده که اغلب توسط دستگاه های شکننده داده در گروه ویژه ویروس کرونا ویروس کرونا ، توسط دونالد ترامپ استفاده می شود ، آمریکا تا بهار سال آینده به سمت ویروس کرونا ویروس کرونا در حال نابودی است.
موسسه سنجش و سنجش سلامت (IHME) در دانشگاه واشنگتن پیش بینی کرده است که در تاریخ 1 مارس 2021 در آمریکا 438941 مورد مرگ و میر رخ داده است.
دکتر آنتونی فاوسی ، که در گروه ویژه ویروس کرونا ویروس فعالیت می کند ، و بایدن رئیس جمهور منتخب از آمریکایی ها التماس می کنند تا زمان رسیدن واکسن ها ماسک بزنند و از نظر اجتماعی فاصله بگیرند – خیلی زود.
رئیس برنامه هماهنگی واکسن دولت دونالد ترامپ اعلام کرد که تقریباً 20 میلیون نفر در ماه دسامبر می توانند علیه ویروس کرونا واکسینه شوند. هر ماه از 25 تا 30 میلیون نفر می توانند هر ماه واکسینه شوند.
ایالات متحده با استفاده از سه فناوری مختلف پلتفرم و دو کاندیدا از هر سیستم عامل ، با شش نمونه واکسن کار می کند: پیام رسان RNA ، وکتورهای ویروسی زنده و پروتئین نوترکیب.
واکسن های Pfizer و Moderna از پلتفرم پیام رسان RNA استفاده می کنند ، جانسون و جانسون و AstraZeneca با همکاری دانشگاه آکسفورد در مسیر زنده برداری قرار دارند در حالی که Novavax و Sanofi / GlaxoSmithKline در حال ساخت کاندیداهای واکسن خود در بستر پروتئین نوترکیب هستند.
یکی از آنها – Pfizer – اعلام کرد که 90 درصد کارایی را به دست آورده است. این شرکت امیدوار است به محض رسیدن نتایج نهایی کارآیی در هفته سوم نوامبر ، درخواست مجوز استفاده اضطراری را ارائه دهد.