میزهای خالی: ویروس کرونا کلاس درس معلمان آمریكا را سرقت می كند

در ماه ژوئیه ، معلم کلاس چهارم ، سوزان مایکل ، هنگام جشن گرفتن فرزندخواندگی دانش آموز سابق از یک خانه آشفته و دو برادر دختر ، دچار وجد شد. مایکل برای این جشن ها ، آنها و دیگر فرزندانش را با تی شرت هایی مطابق با “Gotcha FOREVER” پوشید.
در اکتبر ، زن 47 ساله در جونزبورو ، آرکانزاس ، مرده بود – یکی از حدود 300 کارمند مدرسه که از زمان شیوع آن توسط ویروس کرونا در ایالات متحده کشته شد. در مجموع ، ایالات متحده از روز چهارشنبه بیش از 250،000 مورد ویروس تایید کرده است.
همسرش ، کیت مایکل ، که اکنون مانده است تا سه فرزند جدید اضافه شده ، 3 ، 8 و 13 ساله ، به همراه دو فرزند دیگر زوج را تربیت کند ، گفت: “او فقط در واقع غذا می خورد ، می خوابید و می نوشید. 16 و 22
در سراسر ایالات متحده ، مرگ مربیان در بافت مدرسه شکسته است و جان معلمان ، مدیران ، سرپرستان ، مربیان ، یک دبیر مدرسه راهنمایی ، یک نگهبان امنیتی را گرفته است. این تلفات هیئت های مدارس را مجبور به تصمیم گیری سخت در مورد باز نگه داشتن کلاس ها کرده و دانش آموزان و کارمندان را غمگین کرده است.
ابتدای هریسبورگ ، جایی که مایکل در آن تدریس می کرد ، پس از مرگ او باز بود ، اما صبح روز بعد 14 مشاور برای کمک به دانش آموزان و معلمان پریشان در مدرسه فرود آمدند.
کریس فرل ، سرپرست مدرسه هریسبورگ در حالی که دچار خفگی می شد ، یادآوری کرد: “اکنون صادقانه می توانم به شما بگویم ، اگر آنها نبودند هیچ یک از ما روز را نمی گذراندیم.”
در خانه ، مرگ سوزان مایکل به خصوص برای کودک نوپای او سخت بوده است. شوهرش گفت: “او فقط به آسمان اشاره خواهد كرد و خواهد گفت ،” مامان آنجاست “. همسرش دیابت داشت ، از سرطان رحم بازمانده بود و فقط یک کلیه داشت.
در اینجا چالش اصلی مدارس عملیاتی نهفته است: در حالی که کودکان معمولاً موارد خفیف یا علائمی ندارند ، از هر 4 معلم 1 یا تقریباً 1.5 میلیون نفر از آنها دارای شرایطی هستند که خطر بیماری جدی آنها از ویروس کرونا را افزایش می دهد. ، طبق بنیاد خانواده قیصر.
تحقیقات اولیه حاکی از آن است که کودکان بعید است ویروس کرونا را منقبض یا شیوع دهند – ایده ای که در برخی از جوامع مجدداً در مدارس تأثیر داشته است. اما لورا قرابدیان ، استاد پزشکی جمعیت در دانشکده پزشکی هاروارد ، گفت که بیشتر این تحقیقات در حین قفل کردن هنگامی که کودکان در خانه بودند انجام شده و آزمایش روی کسانی که موارد خفیف یا بدون علامت دارند انجام نشده است.
وی گفت: “من فکر می کنم سوال اصلی این است که آیا حضور در مدرسه معلمان را در معرض خطر ابتلا به COVID قرار می دهد یا خیر. فکر نمی کنم ما این را بدانیم.” اما وی افزود: “بچه هایی هستند که قطعاً آن را منتقل می کنند و ما این را می دانیم.” با شیوع گسترده جامعه در بسیاری از کشورها و ردیابی تماس ها ، غالباً دشوار است که بگوییم معلمان به کجا آلوده می شوند.
امیلی اوستر ، استاد اقتصاد دانشگاه براون ، که تجزیه و تحلیل داده های آلودگی در مدرسه از 50 کشور انجام شده است ، گفت: وقتی موارد را می توان به منبع آنها بازگرداند ، اغلب یک گردهمایی غیررسمی ، یک رستوران یا یک رویداد ورزشی است ، نه یک کلاس. به نظر نمی رسد گردهم آمدن دانش آموزان در مدارس باعث گسترش این روند شود.
وی گفت: “من فکر نمی کنم کسی ادعا کند که هیچ کس در مدرسه به COVID مبتلا نشده است. این غیرواقعی است.” “اما در بیشتر موارد ما در بین افراد وابسته به مدارس مشاهده می کنیم ، پرونده واقعی در یک مدرسه به دست نیامده است.” در پایگاه داده وی از روز جمعه 17 مورد در هر 100،000 دانشجو و 26 مورد در هر 100،000 کارمند شناسایی شده است. وی گفت: نرخ کارکنان کمی بالاتر از نرخ عمومی در جامعه است.
اوستر گفت: “افرادی هستند كه می گویند اگر حتی یك معلم COVID را در مدرسه بدست آورد و بمیرد ، باز كردن مدرسه ارزش آن را نداشت.”
“من فکر می کنم که این بحث پیچیده است زیرا مردم از تعطیلی مدارس رنج زیادی خواهند برد ، اما این یک حساب پیچیده است.” کیت مایکل ، که ناظر حمل و نقل در شهر جونزبورو است ، قبل از شروع کلاس ها با همسرش در مورد خطر بازگشت به مدرسه صحبت کرد و مظنون شد که ممکن است در آنجا آلوده باشد.
تابستان ، همسرش عمدتاً در خانه می ماند و عمدتا برای خرید مواد غذایی بیرون می رفت. به گفته همسرش ، او با كوشش تمام تلاش كرد تا میزهای كلاس خود را جا بیندازد ، هرچند كه وی افزود: “وقتی كلاس كامل داشته باشید ، فاصله كلی اجتماعی با همه افراد غیرممكن است.” به زودی ، او سرفه ، تب می کرد و به شدت استفراغ می کرد. قبل از اینکه لخته خون از بین برود و او را بکشد ، او نزدیک به دو هفته در یک دستگاه ونتیلاتور به سر برد.
مرگ او ضربه دیگری به کودکان تازه به فرزند خواندگی بود ، که بزرگترین آنها ، هالی ، در طول یک سال با سوزان مایکل ملاقات کرد که در آن کودک اغلب کلاس را برای مراقبت از برادر نوزاد خود از دست می داد. هنگامی که مقامات بهزیستی وارد عمل شدند ، مایکلز داوطلب شد تا پدر یا مادر رضاعی این دختر شود.
کیت مایکل یادآوری کرد: یک مددکار اجتماعی “با هالی و دو برادر حاضر شد و آنها گفتند که قصد دارند آنها را به دو مکان جداگانه ببرند.” همسرش ، او گفت ، “به من نگاه کرد و من می دانستم که او چه چیزی را می پرسد.” این زن و شوهر در نهایت هر سه فرزند را گرفتند.
رندی وینگارتن ، رئیس فدراسیون آمریکایی معلمان ، که تعداد معلمین کشته شده توسط ویروس را حفظ کرده است ، گفت این داستان ها “قلب شما را می شکند”.