ناظران فیس بوک برای محافظت از ایمنی همه گیر تحت فشار قرار می گیرند

SAN FRANCISCO: روز چهارشنبه بیش از 200 مجری محتوای فیس بوک خواستار محافظت از سلامت و ایمنی بهتر بودند زیرا غول رسانه های اجتماعی در هنگام شیوع بیماری همه گیر کارگران را به دفتر دعوت کرد.
در دادخواست امضا شده توسط کارگران پیمانی که در کشورهای مختلف زندگی می کنند ، گفته شده است که فیس بوک باید شرایط بهتر را تضمین کند یا به کارگران اجازه دهد کار خود را از خانه ادامه دهند.
در نامه سرگشاده ای که توسط شرکت فعال حقوقی Foxglove مستقر در انگلیس منتشر شد ، آمده است: “بعد از ماه ها که به مجریان محتوا اجازه کار در خانه را داده اید ، با فشار شدید برای جلوگیری از نفرت و اطلاعات غلط در فیس بوک ، ما را مجبور به بازگشت به دفتر کرده اید.”
در این نامه از فیس بوک خواسته شده است “با حفظ بیشتر کار از راه دور و ارائه” پرداخت خطر “به افرادی که وارد دفتر می شوند ،” ناظران و خانواده های آنها را ایمن نگه دارد “.
هنگامی که همه گیر شد ، فیس بوک بیشتر ناظران محتوای خود را به خانه فرستاد – کسانی که فیلتر کردن تصاویر خشن و نفرت انگیز و همچنین سایر مطالب را نقض قوانین پلت فرم می کنند.
اما این پلتفرم اجتماعی محدودیتهایی را در مورد کارمندان از راه دور کشف کرد و با استفاده از هوش مصنوعی به سیستمهای خودکار روی آورد که دارای کاستیهای دیگری نیز بود.
سخنگوی فیس بوک در بیانیه ای به خبرگزاری فرانسه گفت: “ما از ارزشگذاران بازبینی کننده محتوای کار قدردانی می کنیم و سلامت و ایمنی آنها را در اولویت قرار می دهیم.”
سخنگوی گفت: “اکثر این 15000 بازبینی کننده محتوای جهانی از خانه کار می کنند و این کار را برای مدت زمان همه گیر ادامه می دهند.”
در نامه کارگران آمده است که شرایط موجود نیاز به تعدیل کنندگان انسانی را برجسته می کند.
در این نامه آمده است: “هوش مصنوعی به اندازه کافی نبود. سخنرانی مهم در فیس بوک فیلتر فیس بوک قرار گرفت – و محتوای پرخطر ، مانند خودآزاری ، بیدار ماند”.
“درس کاملاً واضح است. الگوریتم های فیس بوک سالها با دستیابی به سطح پیشرفته و لازم برای تعدیل محتوای خودکار فاصله دارند. ممکن است هرگز به آنجا نرسند.”
در این دادخواست آمده است که فیس بوک باید در نظر بگیرد که تعدیل کنندگان را به عنوان کارمندان کامل – که در بیشتر موارد ممکن است از راه دور تا اواسط سال 2021 کار خود را ادامه دهند ، انجام دهد.
در این نامه با اشاره به گروه گسترده تری از ناظران که شامل 15000 بازبینی کننده محتوا هستند ، آمده است: “فیس بوک با برون سپاری مشاغل خود ، بیانگر این است که 35000 نفری که در حد اعتدال کار می کنیم ، به نوعی با رسانه های اجتماعی جانبی هستیم.”
“با این وجود ما آنقدر در زنده ماندن فیس بوک هستیم که باید زندگی خود را به خطر بیندازیم.”