نحوه استفاده از ریمل ضد آب

 

برداشتن ریمل ضد آب می تواند مالش زیادی داشته باشد. چشمان شما بسیار حساس هستند و مالیدن زیاد می تواند عروق خونی کوچک را شکسته و حلقه های تیره ایجاد کند. مالش مداوم چشم ها همچنین می تواند منجر به نازک شدن قرنیه شود که ضعیف می شود.

این احتمال وجود دارد که ریمل های شما حاوی “تفلون” باشند. بله ، من در مورد تفلون مورد استفاده در ماهیتابه های نچسب صحبت می کنم. صنایع آرایشی می گویند که حداقل مقدار آن به شما آسیب نمی رساند. اما واقعاً می خواهید باور کنید؟ شخصاً من…

هرگز و هرگز ریمل خود را داخل و خارج نکنید. نه ، این کار را نکن! هنگامی که این کار را انجام می دهید ، هوا با هزاران باکتری که به دلیل تمایل به این کار تکثیر می شوند ، سرازیر می شود. وقتی روی چشم خود ریمل می زنید ، باکتری ها را نیز می زنید. نکته بعدی که می دانید ، ممکن است مستعد عفونت و التهاب باشید. آیا می توانید تصور کنید که دچار عفونت چشم شده اید؟

 

ترسناکه!

 

اگر مژه های نازکی دارید ، ریمل های ضد آب مناسب شما نیستند. مژه های نازک در مقایسه با موهای ضخیم دارای آب کمتری هستند. این بدان معنی است که آنها سریعتر خشک می شوند. ریسک نکن!

اگر روزانه از ریمل استفاده می کنید ، بلافاصله این تمرین را متوقف کنید. وقتی از ریمل استفاده می کنید مانع از رسیدن رطوبت مژه ها می شوید. انجام این کار به صورت روزانه اصلا توصیه نمی شود.

اگر از لنزهای تماسی استفاده می کنید ، ممکن است بخواهید در مورد استفاده از ریمل دوباره تجدید نظر کنید. وقتی روی مژه های خود ریمل می زنید ، یک لایه در اطراف مژه ها ایجاد می شود و باعث می شود خشک به نظر برسد. سپس اگر ناخودآگاه کمی آن را بمالید ، متوجه ریزش ذرات می شوید. این ریمل خشک روی مژه های شماست. این ذرات می توانند به راحتی وارد چشم شما شوند و سپس درد شستن لنزها و قرار دادن مجدد آنها را می دانید.

 

برداشتن ریمل ضد آب می تواند درد آور باشد اما قبل از خواب حتما آن را پاک کنید.

نکاتی برای حذف ریمل ضد آب

به دو روش می توانید ریمل ضد آب خود را پاک کنید.

حتی اگر پوست حساسی ندارید ، از محصولات هیپوآلرژیک استفاده کنید ، آنها مضرتر هستند.

برای پاک کردن آرایش ضد آب از پاک کننده آرایش با روغن استفاده کنید.

از یک پنبه یا یک تکه پنبه استفاده کنید و مقدار مناسبی از پاک کننده را بریزید. پلک های خود را ببندید و پد/توپ پنبه ای را روی پلک ها قرار دهید.

 

توجه: پد پنبه را به آرامی روی پلک ها فشار دهید و بگذارید خیس بخورد.

پس از چند ثانیه پنبه یا توپ های پنبه را به آرامی به سمت انتهای مژه ها بکشید. در صورت نیاز می توانید تا زمانی که کل محصول برداشته نشود ، این روش را تکرار کنید.

 

چند محصول طبیعی نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد ریمل سرسخت خود را به راحتی پاک کنید. این لیست برای شما است:

 

روغن زیتون:- چند قطره روی روغن زیتون بریزید و آن را روی چشم های خود بمالید. چشمان خود را کمی ماساژ دهید. چشمان خود را مالش ندهید. روغن را با پنبه یا پد پنبه ای پاک کنید.

روغن نارگیل:- مقدار مناسبی روغن نارگیل را روی یک تکه پنبه بریزید و به مدت 10-20 ثانیه روی پلک های خود قرار دهید. آن را به آرامی پاک کنید.

روغن بادام:- از هر یک از روشهای ذکر شده در بالا برای این روغن استفاده کنید. این قوام نازکی دارد و می تواند به هر طریقی که از آن استفاده می کنید به شما کمک کند.

پس از اتمام پاک کردن محصول ، از یک q-tip برای ریمل زدن از پایه استفاده کنید و سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید. بعد از آن مرطوب کننده بزنید و تمام شد!

 

 

بنابراین این همه در مورد ریمل مژه و ابرو بود و اینکه چه آسیبی می توانند بکنند. هر چند وقت یکبار می توانید از آنها استفاده کنید و فراموش نکنید که قبل از خواب آن را بردارید. اما استفاده منظم برای چشم شما خوب نیست.