نواز شریف در این هفته چندین بازدید برنامه ریزی نشده از بیمارستان انجام داده است

اسلام آباد: سابق پاکستان نخست وزیر نواز شریف، که در حال حاضر در است لندن، گزارش رسانه ای روز پنجشنبه با استناد به منابع خانوادگی گفت ، این هفته پس از ایجاد درد حاد در کلیه خود ، چندین بازدید برنامه ریزی نشده از بیمارستان انجام داد.
این منابع گفتند که شریف روزهای سه شنبه و چهارشنبه از مشاوران بازدید کرده و قرار است روز پنجشنبه اسکن های بیشتری انجام شود اخبار سپیده دم.
عدنان خان ، پزشک شخصی شریف ، با بیان اینکه نخست وزیر سابق دچار سنگ کلیه شده است ، گفت: “وی بسیار ناخوشایند است و به دلیل بدتر شدن عملکرد کلیه ، درد جدی در کلیه خود دارد. پزشکان در حال انجام آزمایشات و اسکن ها برای تعیین روند عمل هستند.” .
روز سه شنبه ، دختر شریف مریم نواز در یک توییت گفت که برترین های PML-N به دلیل “درد شدید کلیه” قادر به شرکت در جلسه اتحاد مخالف جنبش دموکراتیک پاکستان نبود و افزود که او به جای او شرکت خواهد کرد.
شریف پس از گرفتن وثیقه از دادگاه به دلایل پزشکی و اطمینان از اجازه دولت تحریک انصاف پاکستان برای سفر از نوامبر 2019 در لندن به سر برد.
دولت اکنون در تلاش برای بازگرداندن وی است ، با مشاور نخست وزیر درمورد پاسخگویی شهزاد اکبر از وزیر کشور انگلیس خواست که شریف را اخراج کند.
دفتر داخلی هنوز به درخواست دولت پاسخ نداده است.