نیوجرسی برای جلوگیری از گسترش COVID ، اجتماعات داخلی را به 10 جلسه محدود می کند

نیوجرسی: ایالت نیوجرسی ایالات متحده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، اجتماعات داخلی را به 10 نفر و اجتماعات بیرونی را به 150 نفر محدود می کند ، فرماندار فیل مورفی گفت.
اقدامات احتیاطی مشابه اخیراً توسط کشورهای همسایه از جمله نقطه داغ COVID-19 نیویورک در میان افزایش موارد انجام شده است.
مورپی در یک توئیت گفت: “من در حال امضای یک فرمان اجرایی محدودیت های مجدد درمورد گردهمایی ها برای جلوگیری از گسترش # COVID19 هستم.” “فردا موثر: اجتماعات داخلی حداکثر 10 نفر است. موثر 23 نوامبر: اجتماعات خارج از منزل حداکثر 150 نفر است.”
دفتر وی در بیانیه ای گفت: محدودیت های داخلی روز سه شنبه از ساعت 6:00 صبح EST (11:00 صبح به وقت گرینویچ) اعمال می شود.
دستور نیوجرسی در حالی صادر شد که در هفته گذشته عفونت های ویروس کرونا در ایالات متحده رکورد جدیدی را ثبت کرده و 184000 مورد را در روز جمعه نقض کرده است. به گفته دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 11 میلیون آمریکایی از ماه فوریه به این ویروس مبتلا شده اند و بیش از 246000 نفر در اثر عوارض ناشی از آن جان خود را از دست داده اند.
احتمال قفل شدن ملی دوم ایالات متحده ، به دنبال محدودیت های مارس تا مه در مشاغل در سراسر کشور ، همچنین با اظهار نظر رئیس جمهور انتخاب شده جو بایدن ویروس کرونا برای رئیس جمهور منتخب ، دکتر مایکل استرلهلم ، گفت که یک ماندن چهار تا شش هفته دارد در خانه می تواند به شکستن همه گیر کمک کند.
علی رغم شیوع مجدد COVID-19 ، تلاش برای کاهش ویروس برای مقامات یک چالش بوده است زیرا بسیاری از آمریکایی ها ، عمدتاً طرفداران دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی ، از ماسک زدن یا تمرین فاصله اجتماعی و سایر اقدامات ایمنی که بایدن توصیه می کند ، خودداری می کنند. دفتر در 20 ژانویه بود. با این حال ، طرفداران بایدن اخیراً در جشن ها پس از پیش بینی پیروزی وی توسط هر رسانه مهم ایالات متحده ، محدودیت های COVID-19 را نقض کردند.
مورفی در توئیتی خطاب به مخالفان طرح وی گفت: “من می دانم که فکر می کنی شکست ناپذیر هستی.” “شاید شما فکر می کنید که مردم دیگر بیمار نمی شوند ، یا به بیمارستان نمی روند ، یا دیگر نمی میرند. شاید شما فکر می کنید که قربانی برخی از شکار جادوگران شده اید. دلیل آن هرچه باشد ، من می توانم به شما اطمینان دهم (نادرست) این یک افسانه است. ”
در توئیت دیگری ، مورفی گفت که نیوجرسی تاکنون 14،779 مرگ بر اثر ویروس داشته است و می تواند بر اساس تعداد کارمندان 1880 مورد دیگر باشد.
فرماندار نیویورک ، اندرو کوومو روز چهارشنبه اعلام کرد که تعداد افرادی را که می توانند در خانه های شخصی تجمع کنند محدود می کند و همچنین در خیابان ها ، کافه ها ، رستوران ها و سالن های ورزشی ممنوعیت حصر قرار داده است زیرا تجدید قوا در موارد COVID-19 باعث ایجاد ترس مجدد برای ویروس کرونا در این کشور شده است. کانون گرم مانند اوایل سال.
در اوج شیوع COVID-19 در آوریل ، نیویورک حدود 10،000 مورد مثبت را در روز گزارش کرد. همچنین حدود 18000 نفر در بیمارستان بستری بودند و تقریباً با 800 مرگ در روز بر اثر ویروس روبرو بودند. بستری شدن در بیمارستان از هفته اول اکتبر در نیویورک بیش از دو برابر شده است و روز چهارشنبه به بالاترین سطح خود در 1628 رسیده است.