نیوزیلند قول سرکوب کوله پشتی های مدفوع را می دهد

ولینگتون: دولت نیوزیلند روز چهارشنبه قول داد که به عنوان بخشی از برنامه های گردشگری بعد از ویروس کرونا ، علیه کوله پشتی هایی که خود را در مناطق زیبایی طبیعی آرام می گیرند ، اقدامی انجام دهد.
کیوی ها مدت هاست که از به اصطلاح “اردوگران آزادی” شکایت می کنند که در کشورهایی که از امکانات بهداشتی برخوردار نیستند و زباله های انسانی را کنار جاده رها می کنند به کشور سفر می کنند.
وزیر گردشگری استوارت نش گفت این رویه متناسب با تصویر “100 درصد خالص” نیوزیلند نیست و بازدیدکنندگان بین المللی می توانند انتظار تغییراتی را داشته باشند که در نهایت مرزها دوباره باز شوند.
وی به خبرنگاران گفت: “آنها باید مارك پایداری ما و آنچه را كه ما به عنوان یك كشور در آن ایستاده ایم بخرند.
نش اظهار داشت که وی قصد دارد مسافران را که به عنوان بخشی از صنعت گردشگری در صورت محدود شدن مجدد بیماری همه گیر Covid-19 ، خودگردان نیستند ، از مسافران منع کند.
وی گفت: “آرزوی من این است که پس از باز شدن مرزهای جهانی ، نیوزلند توسط مسافران باهوش ترین جهان به عنوان یکی از سه مکان برتر در جهان برای بازدید شناخته شود.”
قبل از همه گیری ، گردشگری یکی از بزرگترین سرمایه گذاران نیوزیلند بود که سالانه حدود چهار میلیون بازدید کننده بین المللی 16.2 میلیارد دلار (11.2 میلیارد دلار) NZ به اقتصاد کمک می کردند.
نش پیشنهاد کرد که بازدیدکنندگان در آینده قبل از اینکه به کاوش در شگفتی های طبیعی ناهموار نیوزلند بپردازند باید از الگوی خود پیروی کنند.
وی گفت: “من همیشه قبل از ترک خانه می روم.”