واکسن Covid-19 چین که به یک میلیون نفر تزریق شده است: رسمی

پکن: رئیس شرکت گفت: یک واکسن Covid-19 که توسط یک شرکت دارویی دولتی چینی تهیه شده است در حدود یک میلیون نفر تحت طرح استفاده اضطراری دولت استفاده شده است.
“از نظر استفاده اضطراری ، واکسن ها تقریباً به یک میلیون نفر اعمال شده است و حتی یک مورد هم رخ نداده است. مردم فقط علائم خفیفی داشته اند. ”لیو جینگ ژن ، رئیس گروه دارویی ملی چین (سینوفرم) گفت.
South China Morning Post مستقر در هنگ کنگ روز پنجشنبه به نقل از لیو به یک انتشارات رسانه دیجیتال چینی گفت: “تا به حال ، همه پیشرفت های ما ، از تحقیقات گرفته تا آزمایشات بالینی گرفته تا تولید و استفاده اضطراری ، ما جهان را رهبری می کردیم.”
اظهارات وی در حالی مطرح شد که شرکتهای چینی اطلاعات بالینی مطالعات واکسن خود را منتشر نکرده اند.
مقامات در ژجیانگ گفتند که علاوه بر دریافت کنندگان ناهنجاری های Sinopharm ، آنها واکسن Covid-19 را که توسط شرکت دارویی خصوصی Sinovac Biotec تولید شده است ، در دسترس قرار داده و در دسترس گروه های پر خطر در استان شرقی چین قرار داده است.
در همین حال ، مجله بیماری های عفونی لانست گفت که یک کاندید واکسن Covid-19 غیرفعال چینی ایمن و قابل تحمل شده است و می تواند یک پاسخ ایمنی سریع را القا کند.
به گزارش شین هوا به نقل از یافته های لانست ، سطح آنتی بادی های القا شده توسط واکسن در افرادی که از Covid-19 بهبود یافته بودند کمتر بود ، در حالی که این ماده قادر به محافظت از بدن انسان در برابر عفونت های ناشی از ویروس است.
این واکسن ، CoronaVac ، توسط تولید کننده داروی زیست دارویی چینی Sinovac Biotech تولید شده است.
این آزمایش در کارآزمایی های بالینی تصادفی ، دو سو کور و کنترل شده با پلاسبو فاز 1 و فاز 2 انجام شد که بیش از 700 بزرگسال سالم از 18 تا 59 سال در آن شرکت داشتند.
زو فنگچای ، یکی از نویسندگان یافته ها ، گفت: واکسیناسیون با دو دوز 14 روز فاصله و کاندیدای واکسن م effectiveثر است ، که باعث می شود در میان بیماری همه گیر برای موارد اضطراری مناسب باشد.
زو اضافه كرد كه براي تأييد طول مدت پاسخ ايمني ناشي از واكسيناسيون نياز به تحقيقات بيشتر است.
در حال حاضر ، کاندید واکسن در حال انجام آزمایشات بالینی فاز 3 است تا اثر آن را تأیید کند.