‘پاکستان در دولت عمران خان در آستانه ورشکستگی است’

کویتتا: هنگام سخنرانی در یک جلسه عمومی در بچه خان چوک ، رهبران سازمان پاکستان جنبش دموکراتیک (PDM) متشکل از یازده حزب است اتحاد، گفت که سیاست های غلط دولت به رهبری عمران خان کشور را به مرز فاجعه اقتصادی کشانده است.
سپیده دم به نقل از PDM گفته است ، مبارزاتی که آنها آغاز کرده اند تا سرنگونی حاکمانی که “پس از سرقت مأموریت مردم در انتخابات 2018 به کشور تحمیل شده بودند” ادامه خواهد داشت.
مولانا عبدالواسی ، رئیس جمعیت علمای اسلام ، سناتور عثمان کاکار از حزب ملی عوامی پختونخوا ، آقا حسن از حزب ملی بلوچستان-منگال ، خیر جان بلوچ از حزب ملی، راشد خان ناصر از حزب ملی عوامی، ولی محمد داون بیشتر گزارش داد ، از حزب PPP و عبدالوهاب اتل از PML-N از جمله رهبرانی بودند که به این مناسبت سخنرانی کردند.
اتحاد مخالف همچنین جلسات و تظاهرات اعتراضی را در خوزدار ، گوادر و هاب ترتیب داد ، جایی که رهبران محلی با مردم صحبت کردند.
آنها از دولت و رهبری آن به رهبری عمران خان انتقاد کردند و گفتند که سیاست های اشتباه آنها منجر به “ورشکستگی” کشور شده است.
کسانی که وعده داده بودند 10 میلیون شغل به مردم بدهند مشاغل موجود را از آنها ربودند ، بنابراین آنها را وادار کردند که در مورد خودکشی فکر کنند و اضافه کنند که با وجود دستگیری ها و “سایر افراط و تفریط” توسط دولت ، آنها مبارزه خود را تا زمانی که منطقی باشد ادامه می دهند رهبران گفتند ، نتیجه گیری
PDM از 16 اکتبر پنج تجمع مشابه در پیشاور ، گوجرانوالا ، کراچی ، کویته و مولتان برگزار کرده است.