پاکستان 2،963 مورد Covid-19 جدید ، 60 مرگ در 24 ساعت گذشته را ثبت کرده است

اسلام آباد: پاکستان طی 24 ساعت گذشته 2،963 مورد جدید ویروس کرونا و 60 مورد مرگ را گزارش کرده است.
بر اساس گزارش ARY News ، در 24 ساعت گذشته ، 60 نفر دیگر در معرض این بیماری قرار گرفتند و تعداد کشته ها را به 8547 نفر رساندند و 2،498 بیمار در وضعیت وخیمی قرار دارند ، از جمله 12 نفر دیگر وخیم اعلام شده است.
در همین حال ، مرکز فرماندهی و عملیات ملی (NCOC) گفته است که احتمال بروز ویروس کرونا در کراچی برای دومین روز متوالی در روز سه شنبه بیش از 21 درصد افزایش یافته است.
جئو نیوز گزارش داد ، دومین بالاترین میزان مثبت ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس 19.03 درصد در حیدرآباد مشاهده شده است که شمار استانی از عفونت ها به 187،684 با 13.1 درصد میزان مثبت افزایش یافته است.
در حالی که کشور گزارش موارد جدید Covid-19 را ادامه می دهد ، کارشناسان بهداشت مشاهده کرده اند که موج فعلی مرگبارتر از موج اول است.
“ویروس خود جهش یافته است. اوایل آن M-614 بود. اکنون 614-G نامیده می شود. ماده پروتئین دار آن یعنی آسپارتات با گلیسین جایگزین شده است ، به همین دلیل تعداد سنبله ها بر روی ویروس افزایش یافته و افزایش یافته است. قابل انتقال و عفونت بیشتری می شوند. “، پروفسور دکتر جاوید عثمان ، میکروب شناس ، به داون گفت.
در همین حال ، دکتر قیصر سجاد ، دبیرکل انجمن پزشکی پاکستان (PMA) گفت: “اکثر مردم پس از بروز علائم ، خود را منزوی می کنند و به مدت 14 روز در انزوا باقی می مانند. من می ترسم پایان دسامبر و ژانویه مشکل ترین برای توده ها ، زیرا تعداد زیادی از مردم ممکن است آلوده شوند [by then]”