کارمندان انتخابات میشیگان تایید صلاحیت بایدن را توصیه می کنند

دیترویت: آژانس انتخاباتی میشیگان روز جمعه توصیه کرد که نتایج 3 نوامبر هفته آینده توسط طاغوت های ایالتی تأیید شود ، تصمیمی که موجب برکت شود جو بایدنپیروزی بر رئیس جمهور دونالد ترامپ اما اختلافات حزبی بر سر رای دادن احتمالاً سرد نیست.
این توصیه با اطلاعيه رسمي جلسه دوشنبه هيئت مدافعان امور خارجه بصورت آنلاين ارسال شد. این رهنمودها در پایان یک هفته طوفانی حاصل شد که در آن ترامپ روز جمعه قانونگذاران ایالت جمهوری خواه را به کاخ سفید احضار کرد تا تلاش کند پیروزی 154000 رای بایدن را کنار بگذارد.
روز سه شنبه ، طراحان GOP در بزرگترین شهرستان میشیگان ، وین ، از تأیید نتایج محلی امتناع ورزیدند اما پس از ساعتها انتقاد شدید مردم نسبت به بزرگنمایی. سپس پس از صحبت با ترامپ ، آنها یک روز بعد گفتند که از رای قبلی خود لغو می کنند اما خیلی دیر است.
دفتر ایالتی انتخابات گفت که همه 83 ایالت میشیگان نتایج تایید شده خود را به لانسینگ ارسال کرده اند.
در یادداشت کارکنان آمده است: “مانند انتخابات گذشته ، برخی از حوزه های قضایی در گزارش نتایج غیررسمی در شب انتخابات اشتباهاتی انجام دادند.” “این خطاها همه مربوط به خطای انسانی در عملکرد ابزارهایی است که برای گزارش نتایج غیررسمی استفاده می شود ، تاثیری در جدول بندی واقعی آرا and نداشته و یا قبل یا در طول بوم شهرستان شناسایی و اصلاح شده است.”
طبق بازگشت غیررسمی بایدن با بیش از 150 هزار رای ترامپ را شکست داد ، در حالی که گری پیترز سناتور دموکرات آمریکا با بیش از 90 هزار رای جان جیمز جمهوریخواه را شکست داد.
دفتر انتخابات گفت ، حداقل 71.9٪ از حوزه های دیترویت متعادل بودند ، به این معنی که تعداد آرا mat مطابق با تعداد نام های یک کتاب نظرسنجی بود ، “یک پیشرفت قابل توجه” نسبت به مقدمات اوت.
ترامپ در مقایسه با سال 2016 درصد بیشتری از آرا را در دیترویت به دست آورد. دفتر گفت: عملکرد او و همچنین جیمز “این پیشنهاد را که تخلفات تأثیرگذار بر نتیجه انتخابات در هر مقیاس قابل توجهی اتفاق افتاده است” را تضعیف می کند.
جیمز می خواهد باندزن های ایالتی هرگونه گواهینامه را تا زمان انجام حسابرسی از نتایج وین کانتی متوقف کنند.
کارشناسان قانون انتخابات میشیگان خاطر نشان کردند که کار هیئت مدیره کانواسر ایالتی – دو جمهوریخواه و دو دموکرات – محدود است.
جان پیریچ ، دستیار دادستان کل سابق ، گفت: “وظایف آنها دریافت بوم و تأیید بوم است.” “نباید در مورد آنچه که آنها می توانند یا نمی توانند انجام دهند اختلاف وجود ندارد. اساسنامه کاملاً واضح است. ”
سنا مایک شیرکی رهبر اکثریت و لی چاتفیلد رئیس مجلس نمایندگان جمهوری خواه ، هر دو جمهوریخواه پس از دیدار با ترامپ بیانیه ای منتشر کردند و گفتند که آنها از هیچ اطلاعاتی که باعث تغییر نتایج در میشیگان شود ، آگاهی ندارند.