کامالا هریس ابتدا صحبت می کند ، جو بایدن در ادامه می گوید: الگویی به آرامی پدیدار می شود

نیویورک: کمال هریس ، معاون منتخب رئیس جمهور ایالات متحده ، ابتدا صحبت می کند و منجر به اظهارات جو بایدن می شود ، به آرامی اما مطمئناً به یک مانور امضا کننده یک یا دو تبدیل می شود که می تواند یادآوری تصویری ما از دو نفره قدرت کاخ سفید پس از 21 ژانویه 2021 باشد.
کمال هریس ، معاون منتخب رئیس جمهور ، در اولین مجموعه سخنان آماده شده خود در مورد اقتصاد نفت کش ایالات متحده ، قبل از بایدن ، در تکرار روال سخنرانی پیروزی تیم از شب 7 نوامبر ، روی صحنه رفت.
در بهترین حالت اظهارات هریس مقدمه ای زمینه ای برای دیدگاه بایدن در مورد ترمیم اقتصاد ایالات متحده بود.
“راه پیش رو. آسان نخواهد بود. اما رئیس جمهور منتخب و من در حال ضربه زدن به زمین هستیم. زیرا همه ما می دانیم که امروز چالش های پیش روی آمریکا بزرگ است. مردم آمریکا شایستگی کمتری ندارند. و ما لحظه ای نداریم هریس گفت: “این افتخار باورنکردنی و بزرگ من است که به معرفی رئیس جمهور جو جو بایدن”
بخش اساسی در صحبت های بایدن آمد – چه کسی او را ملاقات کرد ، چه کاری قصد دارد انجام دهد و سپس سوالات خود را مطرح کرد. هریس فقط صحنه را آماده کرد اما او این کار را کرد. و این به نظر می رسد که سخت در معناشناسی پست- رمزگذاری می شود ترامپ مدیریت.
حتی ارتباطات معمول تیم انتقالی بایدن نیز به ندرت از بایدن به صورت مجزا صحبت می کند. اعزام صبح روز دوشنبه گفت: “روز دوشنبه 16 نوامبر ، جو بایدن رئیس جمهور منتخب و كاملا هریس معاون منتخب رئیس جمهور در ویلمینگتون ، دلاور در مورد بهبود اقتصادی و بهبود بهتر در بلند مدت اظهاراتی ارائه می دهند.”
اینها نشانه های اولیه تیم بایدن است که هریس قرار نیست معاون رئیس جمهور در قالب مایک پنس باشد ، در لحظات کوچک و بزرگ دور از کانون توجه رسانه ها.
این الگو با فرصت های صحبت هریس متوقف نمی شود ، بلکه به بسیاری از گزینه های بزرگ بلیط که تیم بایدن می خواهد انجام دهد گسترش می یابد. گفته می شود که بایدن با شکستن موانع بیشتر ، نزدیک به انتخاب یک زن برای هدایت پنتاگون است.
وزارت دفاع یکی از سه آژانس کابینه است؟ بقیه خزانه داری و امور ایثارگران هستند ؟؟ که هرگز توسط یک زن هدایت نشده است.
به ویژه زنان سیاه پوست و زنان حومه شهر ستون ائتلاف پیروز بایدن بودند. تصدیق عمومی بایدن از نقش حیاتی هریس همچنین تکان دادن به میلیون ها زن آمریکایی است که پیروزی بایدن-هریس را تحریک کردند.
هریس صعود خود را به عنوان ادای احترام به “جسارت” بایدن در نظر گرفته است. “و چه وصیتی برای شخصیت جو است که او جسارت را داشت تا یکی از مهمترین موانع موجود در کشور ما را بشکند و یک زن را به عنوان معاون رئیس جمهور خود انتخاب کند. اما اگرچه من ممکن است اولین زن در این دفتر باشم ، من بعد از دعوت شبکه ها از انتخابات برای دموکرات ها ، هریس در شب 7 نوامبر گفت که آخرین نفر نخواهد بود. ”
کسانی که بایدن را به خوبی می شناسند و در کنار او کار کرده اند می گویند انگیزه های وی برای به اشتراک گذاشتن کانون توجه با هریس ناشی از تجربه خود در معاونت ریاست جمهوری در سال های اوباما است ، جایی که وی در طول تاریخ های تعیین اوباما به ندرت روی صحنه می رفت.
کمالا هریس اولین زن هندی و سیاه پوست آمریکایی است که به کاخ سفید انتخاب شده است. بایدن و هریس با غلبه بر دونالد در انتخابات 2020 آمریکا با بلیط دموکرات ها پیروز شدند ترامپ و مایک پنس در رای مردم و شمارش کالج های انتخاباتی.
لیستی از رهبران تجاری که امروز با بایدن و هریس ملاقات کردند: رئیس AFL-CIO ریچارد ترومکا ، مدیر عامل شرکت جنرال موتورز ماری بارا ، رئیس SEIU مری کی هنری ، مدیر عامل شرکت مایکروسافت ساتیا نادلا ، رئیس UAW روری گمبل ، مدیر عامل شرکت برایان کرنل ، رئیس UFCW مارک پرون ، رئیس AFSCME لی ساندرز و مدیر عامل شرکت Gap ، سونیا سینگال.