کمالا هریس با کت و شلوار سفید ، لباس تاریخ را می پوشد

واشنگتن: شنبه شب ، وقتی کامالا هریس به عنوان معاون منتخب رئیس جمهور ایالات متحده ، در مرکز تعقیب و گریز در ویلمینگتون ، دلاور ، پا به صحنه و تاریخ گذاشت ، وی این کار را به رسمیت شناختن وزن لحظه ای و تأیید کامل همه کسانی که قبل از آن بودند ، انجام داد. او بسیار اول است: اولین زن معاون رئیس جمهور ، اولین زن رنگین پوست معاون رئیس جمهور ، اولین زن از نژاد جنوب شرقی آسیا ، اولین دختر مهاجران. او نماینده بسیاری از وعده های انجام شده در نهایت ، بسیاری از امیدها و رویاها است.
چگونه شروع به بیان این درک می کنید ، شهری را که بر روی یک تپه می درخشد مجسم می کنید؟ برای چهار سال آینده ، این بخشی از کار خواهد بود.
او این را گفت – “در حالی که من ممکن است اولین زن در این دفتر باشم ، آخرین نفر نخواهم بود” – و او آن را علامت داد ، پوشیدن چیزی را که از زمان عضویت در هیچ یک از لحظات اولیه خود نپوشیده بود. جو بایدن به عنوان شماره 2 وی (یا ، در واقع ، در ماه های قبل از اینکه وی خود را برای نامزدی دموکرات ها انتخاب می کرد): یک لباس شلوار سفید با یک بلوز سفید گربه ای ابریشمی. این دو لباس دهه ها متناوباً پر از نشان های حقوق زنان بوده و تجلیل می شوند ، اما در چهار سال گذشته قدرت و قدرت بیشتری به خود گرفته اند.
لباس سفید شلوار: سر تکان دادن به تلاش برای شکستن سقف شیشه ای نهایی ، که از طریق جرالدین فرارو ، هیلاری کلینتون ، نانسی پلوسی و زنان کنگره از بین افراد منتخب کشیده می شود. یک لباس به رنگ ، به عنوان بیانیه اولیه مأموریت اتحادیه کنگره برای حق رأی زنان که در سال 1913 منتشر شد ، به معنای “کیفیت هدف ما” بود. اخیراً با ناامیدی رنجور اکنون ، سرانجام ، به چراغ راهنمای موفقیت تبدیل شده است.
بلوز کمان گربه ای: لباس فرم زنانه بسیار کارآمد در سالهایی که شروع به سرازیر شدن در حوزه حرفه ای کردند. نسخه زنانه کراوات ؛ لوازم جانبی قدرت مارگارت تاچر ، اولین نخست وزیر زن انگلیس. و پس از آن ، ناگهان ، یک خلافکار دو نفره بالقوه خرابکارانه در دست ملانیا ترامپ ، که پس از رسوایی “گرفتن او توسط گربه” شوهرش ، بلوز کمان به پا کرد.
اکنون ، دوباره ، پس گرفته شده است.
موضوع این نبود که چه کسی لباس را ساخته است. این موضوع مربوط به بازاریابی یک مارک تجاری نبود (گرچه با موضوع “بازسازی بهتر” ، این کت و شلوار توسط کارولینا هررا ، یک تجارت آمریکایی بود). نکته این بود که پوشیدن آن لباس ها – برای انجام آن انتخاب ها – در شبی که دنیا آن را تماشا می کرد ، در لحظه ای که برای همیشه ثابت بود ، مد نبود. این سیاست بود. برای آیندگان بود.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020: به روزرسانی های زنده
و این آغاز چهار سال خواهد بود که هر کاری هریس در آن انجام می دهد مهم است. بدیهی است که آنچه او می پوشد تنها قسمت کوچکی از آن است. اما در اوایل زندگی خود ، در صعود به بالاترین حوزه های قدرت ، او الگویی برای معنای آن خواهد شد. چگونه ، به عنوان یک زن ، به عنوان یک زن سیاه پوست ، صندلی خود را در بالاترین میز ادعا می کنید. لباس بخشی از آن داستان است. از بعضی جهات ، نحوه اتصال کسانی که در میزهای دور به آن هستند ، است.
بله ، آنچه بایدن می پوشد نیز مهم است. هوانوردان او عملاً به دوپلنگانگر او تبدیل شده اند. کراوات آبی که شنبه شب بر تن داشت ، نماینده حزب او و آسمان آبی بود (امیدوارند) که بیاید. روسای جمهور همیشه از لباس به عنوان بخشی از جعبه ابزار سیاسی خود استفاده کرده اند. جان کندی با انتخاب کت و شلوارهای تک سینه به جای سبک های رسمی دو سینه مورد علاقه روزولت و ترومن ، خود را از نسلی که پیش از این وجود داشت متمایز کرد.
باراک اوباما با کنار گذاشتن تساوی معمول ، همین کار را کرد. جورج دبلیو بوش چکمه های گاوچران خود را به عنوان نشان مبدأ و نگرش می پوشید. دونالد ترامپ از اتصالات بیش از حد طولانی و پنج زنگ هشدار خود برای نشان دادن مردانگی و فرستادن همه به پایین استاد کرم چاله جهان استفاده کرد.
اما آنچه هریس می پوشد و خواهد پوشید ، می تواند اهمیت بیشتری داشته باشد. چرا باید خلاف آن وانمود کنیم؟
(وب سایتی ، WhatKamalaWore ، قبلاً برای پیگیری ایجاد شده است.)
همانطور که دومینیک و فرانسوا گولم در سال 2012 در کتاب “قدرت و سبک: تاریخ جهانی سیاست و سبک” نوشتند ، لباس از همان ابتدای تولید “برای برقراری ارتباط ، حتی واضح تر از نوشتن ، سازمان های اجتماعی و توزیع قدرت سیاسی.”
و هنگامی که فرد دارای این قدرت پیشگام باشد ، هنگامی که او نوع جدیدی از رهبری را تعریف می کند ، درک این خطوط ارتباطی و نحوه بکارگیری آنها کلیدی است. نه به این دلیل که او یک زن است ، بلکه به این دلیل که او اولین معاون زن خواهد بود.
هیلاری کلینتون ، در طول حرفه ای که در ابتدا به نظر می رسید مد را کنار می گذارد و سپس ، به عنوان بانوی اول ، از آن کینه می ورزد ، قبل از اینکه سرانجام از آن به عنوان ابزاری مفید استقبال کند ، این را درک کرد.
این کار از زمانی آغاز شد که وی در سال 2013 با یادداشتی بیوگرافی به توئیتر پیوست که شامل توصیف کنندگان “pantants aficionado” و “icon icon” ، همراه با “FLOTUS” و “SecState” بود. هنگامی که او حساب کاربری اینستاگرام خود را در سال 2015 شروع کرد ، اولین پست او عکس یک ریل لباس با مجموعه ای از کت های قرمز ، سفید و آبی و عنوان “گزینه های سخت” بود. وی در هنگام شام آل اسمیت قبل از انتخابات 2016 ، شوخی کرد که دوست دارد از لباس راحتی به عنوان “لباس رسمی شلوار” یاد کند. او در صورت لزوم لباس خود را سلاح کرد.
این گزینه ای است که خود هریس به خوبی از آن آگاه است. او از سنت شلوار سیاسی پذیرفته شده در 1874 در اولین کنوانسیون ملی لیگ اصلاحات لباس استقبال کرده است ، هنگامی که ، همانطور که در نیویورک تایمز گزارش شد ، یکی از حاضران اظهار داشت: “این اصلاح به معنای شلوار است. آنها برای ما آزادی هستند و از ما حمایت می کنند! شلوار می آید. ” اما او در سنت لباس شلوار کرایولا رنگ نسل قبل شرکت نکرد: هیلاری کلینتون و آنگلا مرکل.
اگرچه هریس به خاطر عشقش به Converse (و بیشتر از هر لباس دیگری در مورد چاک تیلورسش صحبت کرده است) و برای تیمبرلندش ستایش شده است ، اما وقتی صحبت از موقعیت های حرفه ای می شود ، او معمولاً لباس یکدست رنگی تیره – سیاه ، سرمه ای ، سورمه ای ، قرمز ، خاکستری – با بلوزهای پوسته ای متناسب ، پمپ ها و مرواریدها. این لباس هایی بود که او در کنوانسیون ملی دموکرات و در مناظره ها پوشید.
اغلب آنها توسط طراحان نیویورکی (پرابال گورونگ ، جوزف آلتوزارا) ساخته می شدند ، اما هرگز بیش از حد مد به نظر نمی رسیدند. آنها جدی ، آماده ، بدون مزخرف به نظر می رسیدند. او حتی در ایالت اتحادیه سال 2019 کت و شلوار مشکی به تن داشت ، در حالی که بسیاری از زنان کنگره دیگر برای پوشیدن لباس سفید دور هم جمع شده بودند.
بنابراین انتخاب او ، این بار ، برای پیوستن به آن سنت ، نمی تواند تصادفی باشد. (دو نوه جوان او ، كه یكی از آنها اخیراً در یك ویدیوی YouTube در مورد تمایل خود برای ریاست جمهوری صحبت كرده بود ، نیز سفید پوشید.) این عمدی بود. نه اعتباری که به این معنی است که اعتبار کمتری نسبت به آنچه که باید به او بدهد.
شاید ، بلکه نشانه ای از آنچه انتظار می رود باشد. اینکه او همانطور که ادامه داده با کت و شلوارهای کاربردی و شکیل که مانع روزهای او نیستند و یا نیاز به واکنش زیادی از گالری بادام زمینی دارند ادامه خواهد داد. (به نوبه خود ، می توانیم به Kimye برگردیم.) که جزئیات – مرواریدها ، پمپ ها ، کفش های ورزشی – مهم خواهند بود. و این سپس ، هر چند وقت یکبار و هنگامی که اوضاع و تئاتر آن را بخواهد ، او یک اعتصاب جراحی گسترده را به کار خواهد گرفت که هر کسی را که در آن حساب می شود ضربه می زند.