کدام فصل های زیست را برای کنکور بخوانیم؟

این فصل ها نیز بیانگر ارتباط فصل های زیست کنکور میباشد و تعداد سوالات ژنتیک در کنکور سراسری هم 6 سوال میباشد. فصل های ژنتیک کنکور شامل فصل های 6 زیست سال یازدهم و 3 و 4 زیست حرف اخر سال دوازدهم میباشد. 1. سوالات زیست کنکور کاملا ترکیبی است و تضمینی وجود ندارد تنها با خواندن فصل های مهم زیست در کنکور به نتیجه مد نظر حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور دست پیدا کنند. اما صبر کنید. ما یک هدیه ویژه نیز برای شما داریم؛ در هر سطحی که باشید با یک جلسه مشاوره تلفنی رایگان مشکلات شما را بررسی خواهیم کرد و با استفاده از تخصص خود بهترین راهکار ها را به شما ارائه خواهیم داد که با کمک آن ها می توانید سرنوشت کنکور خود را تغیر دهید؛ برای استفاده از این فرصت استثنایی همین الان عدد 2 را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا کارشناسان تحصیلی ما به سرعت به شما ارتباط برقرار کنند. متاسفانه داوطلبان بدون آشنایی با اهمیت زیست شناسی در کنکور و ماهیت این درس و عدم آشنایی با نحوه مطالعه زیست کنکور اقدام به مطالعه آن میکنند و نتیجه آن آماری است که در ادامه بررسی میکنیم.

درس زیست شناسی از لحاظ ضریب با ضریب 12 رتبه اول را در میان دروس کنکور تجربی به خود اختصاص داده است، اما باز هم با دو دسته از داوطلبان به عنوان یک مشاور به شدت برخورد میکنم که به دنبال مهمترین فصل های زیست برای کنکور هستند. اما برای آن دسته از دوستانی که دوست دارند به شکل تصویری از محتوای ما بهره مند شوند ویدیو بالا را به آموزش عربی کنکور شدت توصیه میکنیم. دسته اول داوطلبانی که زمان کمی دارند و به ضرب المثل “مو کندن از خرس هم غنیمت است” به شدت اعتقاد دارند و در مدت زمان باقی مانده نمیخواهند کم بیاورند و به دنبال یک درصد راضی کننده هستند. افرادی که زیست را بیشتر از 50 درصد زدند: 540742 نفر معادل 95 درصد کل شرکت کنندگان. چه فصل هایی از زیست را حذف کنیم؟ کدام فصل های زیست را برای کنکور بخوانیم؟ نتیجه فقط کافی بود در کنکور 97 فردی به 11 شوال زیست پاسخ دهد تا از 78 درصد شرکت کنندگان جلوتر بیفتد.

نتیجه: در کنکور 97 اگر فردی اصلا زیست شناسی را پاسخ نمیدانید از 23 درصد شرکت کنندگان جلوتر میافتاد. مهمترین فصل های زیست کنکور یا مباحث اسان زیست در کنکور برای سال دهم عبارت است از فصل های 2 تا 5، در سال یازدهم عبارت است از فصل های 1 تا 5 و در سال دوازدهم هم مطالعه فصل های 4 و 5 و 6 و 8 توصیه میشود و داوطلبی که از فصل های بالا تعداد کمتری را مطالعه کند شانس قبولی او به شدت کم خواهد شد. در قسمت بالا فصل هایی که میتوانید مطالعه کنید و ترکیبی نیستند به شما معرفی شد و فصل های قابل حذف زیست شناسی هم شامل فصل های 1، 3 ، 4، 6 و 7 دهم، فصل های 7 تا 9 سال یازدهم و فصل های 1 تا 3 و فصل 7 سال دوازدهم میباشد. بهتر است فصل های زیست گیاهی کنکور را باهم بخوانید اما دلیل دارد که توصیه میکنیم فصل های گیاهی زیست شناسی را با یکدیگر بخوانید.

قبل از نوشتن این مقاله به دانسته های خود اکتفا نکردم و به جستجوی فصل های پر اهمیت زیست شناسی پرداختم و متاسفانه در تمامی منابع فقط فصل های تکراری نوشته شده بود به همین دلیل به سراغ دوست و استاد دوران دبیرستان خودم و یکی از بهترین اساتید زیست کنکور آقای یوسف محمدی رفتم و با مشورت ایشان مهمترین فصل های زیست برای کنکور را از هر سه پایه به گونه ای انتخاب کردیم که امکان طرح سوالات ترکیبی در آن ها کمتر از سایر فصل هاست. با ضریب جایگاه اول را از این حیث به خود اختصاص داده است و سوال از بودجه بندی کنکور را به خود اختصاص داده است. برای دریافت این پکیج ویژه کافیست که همین الان فرم زیر را پر کنید تا از بهترین آموزش ممکن که در طی 5 روز با کمک آن می توانید به 40 تست قطعی از بودجه بندی کنکور پاسخ دهید، بهره مند شوید. اما سورپرایز ویژه ای که برای شما آماده کردیم آموزش 20 درصد از کل کنکور به صورت کاملا رایگان است که شما عزیزان مقطع متوسطه دوم می توانید از آن بهره مند شوید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با روش تست زنی ریاضی کنکور وب سایت خود باشید.