آمریکایی ها علی رغم هشدارها ، از طریق روز شکرگذاری سفر می کنند

واشنگتن: میلیون ها آمریکایی در معرض خطر ریختن بنزین بر روی آتش ویروس کرونا به آسمان ها و بزرگراه ها پیش از روز شکرگذاری رفتند و بی توجه به هشدارهای فزاینده ای مبنی بر اینکه در خانه می مانند و اجتماعات تعطیلات خود را به اعضای خانه خود محدود می کنند ، توجه نکنند.
کسانی که در حال پرواز هستند ، چشم انداز مشخصی در سال 2020 در فرودگاه های این کشور مشاهده می کنند: موانع پلکسی گلاس در مقابل ایستگاه های شناسایی ، سایت های آزمایش سریع ویروس در داخل ترمینال ها ، ماسک در مناطق ورود و هواپیما و کاغذهای اداری که از مسافران برای ورود به قرنطینه استفاده می کنند. مقصد آنها
در حالی که تعداد آمریکایی هایی که طی چند روز گذشته از طریق هوا سفر می کردند نسبت به زمان مشابه سال گذشته به طرز چشمگیری کاهش یافته بود ، بسیاری از آنها برنامه های تعطیلات خود را در میان مرگ و میرهای سرسام آور ، بستری شدن در بیمارستان ها و عفونت های تایید شده در سراسر آمریکا ادامه دادند.
برخی از بیش از هشت ماه فاصله اجتماعی خسته شده و مصمم به گذراندن وقت با عزیزان بودند.
Cassidy Zerkle 25 ساله از ققنوس ، که برای دیدار به کانزاس سیتی ، میسوری ، پرواز کرد ، گفت: “من فکر می کنم با تعطیلات و همه چیز ، اکنون بسیار مهم است ، به ویژه به دلیل همه گیر شدن مردم بسیار خسته کننده است. خانواده در دوره ای که به طور سنتی یکی از شلوغ ترین دوره های سفر در سال است.
او تنقلات و ضدعفونی کننده دست خود را آورد و گفت که پرواز نیمه پر شده است. او یک ردیف صندلی برای خودش داشت.
وی گفت: “تا زمانی که فاصله خود را حفظ کنید ، به چیزهایی لمس نمی کنید و دست های خود را تمیز می کنید ، مردم باید همین الان خانواده های خود را ببینند.”
ایالات متحده بیش از 12.7 میلیون عفونت ویروس کرونا و بیش از 262000 مرگ را ثبت کرده است. بر اساس گزارش جدید دولت در روز چهارشنبه ، این کشور هنوز از نظر شمارش ، هشت مورد را از دست داده است. بسیاری از افراد آزمایش نمی دهند ، به خصوص اگر علائمی نداشته باشند.
بیش از 88000 نفر در ایالات متحده – بالاترین رقم – از روز سه شنبه در بیمارستان COVID-19 بودند و سیستم مراقبت های بهداشتی را در بسیاری از نقاط به نقطه شکست رسانده و موارد جدید ویروس نیز ثبت کرده است ، به طور متوسط ​​بیش از 174،000 در روز افزایش می یابد.
مرگ و میرها به بیش از 1600 نفر در روز افزایش یافته است ، این رقم آخرین بار در ماه مه ، زمانی که بحران در منطقه نیویورک کاهش یافته بود ، مشاهده شد.
مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها و مقامات ایالتی و محلی از مردم خواسته اند که به مسافرت نروند و از آنها خواسته اند که جشن های شکرگذاری را کوچک نگه دارند.
اندی بشیر ، فرماندار کنتاکی ، گفت: “این اطمینان می دهد که خانواده بزرگ شما برای جشن کریسمس و جشن گرفتن تعطیلات در سال آینده در اطراف هستند.”
اما حتی مایکل هنکاک ، شهردار دنور ، با وجود ارسال پیام در شبکه های اجتماعی و به کارمندان شهر ، از میسی سی پی برای گذراندن روز شکرگذاری در کنار همسر و دختر کوچکش و از کارکنان شهر خواست که از سفر برای تعطیلات خودداری کنند. او عذرخواهی کرد و تصدیق کرد که برخلاف راهنمایی های عمومی خودش بوده است.
هانکوک گفت: “من به عنوان یک شوهر و پدر تصمیم خود را گرفتم ، و برای کسانی که عصبانی و ناامید هستند ، متواضعانه از شما می خواهم که تصمیماتی را که بر عهده قلب من است و نه سر من ببخشید.”
روزانه حدود 900000 تا 1 میلیون نفر از روز جمعه تا سه شنبه از ایستگاه های بازرسی فرودگاه ایالات متحده عبور می كنند كه حدود 60٪ افت نسبت به مدت مشابه سال قبل است. هنوز هم ، بیشترین جمعیت از زمان وقوع بحران COVID-19 در ایالات متحده در ماه مارس بود.
سال گذشته ، یک رکورد 26 میلیون مسافر و خدمه در 11 روز حوالی شکرگذاری از غربالگری فرودگاه ایالات متحده عبور کردند.
در تعطیلات بیشتر آمریکایی ها بیش از پرواز رانندگی می کنند و AAA پیش بینی کرده است که این تعداد نیز احتمالاً امسال کمتر باشد. چقدر پایین تر باشگاه اتومبیل نگفته است.
بسیاری از ایالت ها و شهرها موارد احتیاطی را اتخاذ کرده اند. مسافران به لس آنجلس ، چه با هواپیما و چه با قطار ، باید فرم آنلاین را پر كنند و درخواست كالیفرنیا را برای قرنطینه كردن مردم به مدت دو هفته پس از ورود به این ایالت تأیید كنند. تئا زونیک 40 ساله برای دیدن مادربزرگ 90 ساله و پدر و مادرش سوار پروازی از نیوارک ، نیوجرسی ، به فلوریدا شد.
زونیک گفت: “همه ما به نوعی تصمیم گرفته ایم که ارزش خطر را دارد.” “اما من می خواستم اطمینان حاصل کنم که تمام تلاشهایی که برای سالم ماندن انجام داده ام با بی احتیاطی دیگران برطرف نمی شود. و کاملاً ، من می دانم که با پرواز ریسک می کنم. من این را می دانم ، اما گاهی اوقات لازم است ” او چند روز قبل از سفر در خانه منزوی شد ، یک آزمایش COVID-19 دریافت کرد که منفی بود و مطمئن شد که پرواز زود هنگام و مستقیم را انتخاب می کند. او همچنین یک محافظ صورت را از بالا پوشانده و لایه لایه می کند.
زونیک گفت ، هنگامی که در فرودگاه بود ، وی پیروی ضعیف از ماسک پوشیدن ، اجرای ضعیف قوانین ، صف های طولانی برای بررسی چمدان و بی توجهی به فاصله اجتماعی در خطوط امنیتی را مشاهده کرد.
به گفته وی ، هنگامی كه سوار پرواز كاملاً كامل خود شد ، صندلی های میانی اشغال شده بود ، مسافران را ماسك كشیده و مشغول خوردن و نوشیدن را مشاهده كرد و در كنار یك مسافر كه بندری گشاد بر تن داشت نشست و وی را وادار كرد كه با یك مهماندار تماس بگیرد.
“من به مهماندار گفتم:” هی ، شخصی که در کنار من است ، این مجاز است؟ زیرا باعث ناراحتی من می شود. ” آنها مانند “اوه ، بله ، خوب است.” اما اینطور نیست. ” “قسمت پایین آن باز بود. و آنقدر شل بسته شده بود که مدام در طول پرواز به پایین می افتاد و او مرتباً با آن قاطی می کرد و سعی می کرد آن را محکم تر کرده و بالا بکشد.”