ابتدا آنها برای بایدن آریزونا را صدا كردند. حالا لبه چاقو است

نیویورک: ابتدا آسوشیتدپرس (AP) و فاکس نیوز جو بایدن نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات را برنده آریزونا اعلام کردند. در حال حاضر ، آن را در لبه تیغ است. در این انتخابات آمریكایی كه تقریباً “قابل اطلاع است اما هنوز قابل فراخوانی نیست” ، كشوری مضطرب در حال تماشای نوسانات وحشی در این میدان جنگ و چهار بزرگ دیگری است كه هنوز نتایج نهایی نشده است.
در آریزونا کمتر از 300000 رأی برای شمارش باقی مانده است. سرب بایدن از 9 درصد (زمانی که AP آن را صدا می زد) به 4.2 درصد کاهش یافته و در حال حاضر روند نزولی زیادی دارد. اکنون فقط حدود 42000 رای بایدن و دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا را از هم جدا کرده است. آریزونا 11 رأی انتخاباتی را به برنده تحویل می دهد.
شتاب نهایی آرا به نفع ترامپ است. وی برای پیروزی در ایالت باید به حدود 59 درصد پیروزی ادامه دهد. حداقل 94 درصد آرا در اینجا است. بخش بزرگی از آرا by تا ساعت 9 صبح EST روز جمعه وارد می شود – این تعداد بسیار مهم خواهد بود.
بنابراین ، بیایید کمی آن را شماره گیری کنیم. با توجه به NBC در این ساعت ، از AP ​​و Fox چگونه مسابقه برای بایدن را “بسیار نزدیک برای تماس” اعلام کردیم ، چگونه به اینجا رسیدیم. و آن چرا اهمیت دارد؟
این مهم است زیرا ترامپ به آریزونا احتیاج دارد ، او به پنسیلوانیا احتیاج دارد و برای بازگشت دوباره هیجان انگیز به ترکیبی از ایالات دیگر نیاز دارد.
آریزونا برای ترامپ ضروری است اما برای پنسیلوانیا نیز کافی نیست.
سالی بزبی ، سردبیر اجرایی AP به IANS گفت ، AP تصمیم گرفت 11 رای انتخاباتی آریزونا به بایدن را پس از “نتیجه گیری رئیس جمهور ترامپ نتواند جبران کند” بر اساس آرا remaining باقی مانده فراخواند.
در جوابي از طريق پست الكترونيكي ، بوزبي گفت: “آسوشيتدپرس همچنان در حال مشاهده و تجزيه و تحليل نتايج شمارش آرا A در آريزونا است. AP پس از آناليز آراي ارائه شده در سرتاسر كشور ، جو بايدن را در آريزونا برنده اعلام كرد. نتیجه گیری شد که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، بر اساس آرا left باقی مانده برای شمارش آرا نمی تواند عقب نماند.
مبارزات انتخاباتی ترامپ به دلیل تماس آریزونا در جریان است ، زیرا باخت در آنجا با توجه به اینکه نقشه دو روز از روز انتخابات فاصله دارد ، بازگشت به خصوص ترامپ را دشوار می کند. این ایالتی است که رای دهندگان جمهوری خواه به طور سنتی از رایانامه در رای گیری استفاده می کنند و ترامپ احساس اطمینان می کند که شمارش دیرهنگام برای او خوب خواهد بود.
شبکه هایی که با آریزونا تماس نگرفتند گفتند که مانع از این کار شدند زیرا بیش از 450،000 رأی از صبح پنجشنبه هنوز باید شمارش شود.
بر اساس محاسبه AP ، بایدن 264 است در حالی که ترامپ با 214 رأی انتخاباتی دنبال می شود. شماره برنده 270 است. Buzbee از AP ​​در مورد تجدید نظر در تصمیم گیری اظهار نکرد.
فاکس نیوز برای بایدن از آریزونا نیز تماس گرفته است. بر اساس محاسبات AP و Fox ، بایدن و رقیب وی Kamala Harris تنها شش رای انتخابی با پیروزی فاصله دارند. تیم فاکس همچنان بر تصمیم خود برای قرار دادن آریزونا در ستون بایدن ایستاده است.
منهای آریزونا ، پنج ایالت دیگر – پنسیلوانیا ، جورجیا ، کارولینای شمالی ، نوادا و آلاسکا – هنوز نتایج را گزارش نمی دهند.
پنسیلوانیا تمام شب رأی می گیرد. اگر بایدن پیروز شود ، بازی برای ترامپ تمام شده است. اگر ترامپ 20 رأی انتخاباتی پن ایالتی را به دست آورد ، هنوز باید تقریباً در سایر ایالت های باقیمانده برای اعتصاب 270 شانس آورد.
تیم بایدن و هریس قبلاً از وب سایت “انتقال” خود رونمایی کرده اند. بایدن حتی هنگامی که شمارش آرا در میادین اصلی جنگ به آهستگی به سمت نتیجه گیری ادامه دارد ، “صبر” را ابراز کرده و خوش بینی نشان داده است. تیم بایدن قصد داشت امشب اعلامیه خود را اعلام کند و حتی یک مرحله آماده هم داشت اما در هر زمان تنگتر شدن مسابقه آریزونا در برابر آن تصمیم گرفت.
وضعیت بازی در آریزونا خاطرات آن نبرد برجسته 2000 را برای فلوریدا به ارمغان آورده است.
برای ال گور و سپس جورج دبلیو بوش فراخوانده شد و سپس به دادگاه عالی كه برای بوش 5-4 رای داد ، رفت.