ابلیسک براق جدید در جزیره وایت انگلیس مشاهده می شود

LONDON: ابلیسک براق شبیه به آنچه در آن یافت می شود ایالات متحده و در بالای تپه ای در رومانی توسط دریا در سواحل جنوبی دیده شده است انگلستان.
ستون درخشان هرمی در اوایل صبح روز یکشنبه در ساحل کامپتون در جزیره وایت کشف شد و جمعیت زیادی را به خود جلب کرد و گمانه زنی ها را در مورد چگونگی رسیدن به آنجا به وجود آورد.
اواخر ماه گذشته برای مدت کوتاهی یک ساختار انعکاسی با ظاهری مشابه در صحرای یوتا ظاهر شد ، و چند روز بعد دو نفر دیگر در جنوب کالیفرنیا و رومانی رشد کردند.
کشف اولیه به تخیلات ردیاب های یوفو دامن زد ، نظریه پردازان توطئه و طرفداران فیلم علمی تخیلی کلاسیک “2001: ادیسه فضایی” که یک بیگانه عجیب و غریب را در خود دارد یکپارچه.
یک گروه هنری ناشناس اعتبار نصب یوتا را به عهده گرفته است اما هیچ کس مسئولیت کسانی که در رومانی و جزیره وایت هستند را بر عهده نگرفته است.
در رومانی ، برخی از مردم محلی آن را به عنوان یک ماکت ضعیف ساخته شده رد کردند در حالی که در ساحل کامپتون مردم محلی در ابتدا کنجکاو بودند اما به کپی مشابه مشکوک بودند.
وی گفت: “شخصی که آن را در آنجا قرار داده می داند که چه کاری انجام می دهد.” تام دانفورد، که صبح روز یکشنبه هنگام راه رفتن با سگ خود ، روی شی object آینه ای به ارتفاع 7.5 فوت (2.2 متر) لم داد.
وی به تلویزیون اسکای نیوز گفت: “این کسی یک شوخی عملی بازی می کند. من به هیچ یک از این تئوری های توطئه اعتقادی ندارم.”
الکسیا فیشویک ، ساکن جزیره ویت ، آن را “فوق العاده برازنده” خواند اما به بی بی سی گفت: “بسیاری از مردم از کنار آن عبور کردند و آن را نادیده گرفتند.”