اخبار Lockdown در کالیفرنیا: جنوب کالیفرنیا به قفل ویروس کرونا می رود | اخبار جهان

لس آنجلس: جنوب کالیفرنیا روز دوشنبه در یک محاصره شدید قرار گرفت ، زیرا بیش از 20 میلیون نفر تحت دستور خانه نشینی قرار گرفتند که بیمارستان ها تحت فشار قرار گرفتند ، زیرا پرونده های Covid-19 تحت فشار قرار گرفتند.
فرماندار گاوین نیوزوم هفته گذشته اعلام کرد ممنوعیت های جدید تجمع در سطح کشور و فعالیت های “غیر ضروری” پس از پر شدن 85 درصد تخت های بخش مراقبت های ویژه ، در سطح کشور اعمال می شود.
در زیر قفل ، بیشتر دفاتر تعطیل می شوند و اجتماعات افراد از خانه های مختلف ممنوع است. بارها و خدمات شخصی مانند آرایشگاه موقتاً بسته خواهد شد و رستوران ها فقط مجاز به تحویل و تحویل کالا هستند.
نیوزوم گفت: “ما در نقطه اوج مبارزه با ویروس قرار داریم و باید اقدامات قاطعانه را انجام دهیم تا در هفته های آینده سیستم بیمارستان كالیفرنیا بیش از حد تحت فشار قرار نگیرد.”
با اجرای دستورات ماندن در خانه وقتی ظرفیت ICU به زیر 15 درصد برسد ، “ما می توانیم منحنی را همانطور که قبلاً انجام داده بود مسطح کنیم و استرس را بر روی سیستم مراقبت های بهداشتی خود کاهش دهیم.”
وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا روز یکشنبه گفت که ظرفیت ICU در جنوب کالیفرنیا و دره سن خواکین به زیر 15 درصد رسیده است.
در این بیانیه آمده است: “سفارش منطقه ای در خانه امشب از ساعت 11:59 در این دو منطقه اجرا می شود و حداقل برای سه هفته ادامه خواهد داشت.”
کالیفرنیا در حال تجربه موارد جدید رکورد Covid-19 در موج سوم ویروس است ، با دو روز هفته گذشته که 113 مرگ در آن ثبت شده است ، در حالی که در اوایل ماه نوامبر حدود 14 مورد تلفات روزانه وجود دارد.
سفرهای غیر ضروری نیز به طور موقت در استان محدود شده و هتل ها دیگر اجازه پذیرایی از گردشگران را ندارند.
دفاتر باید بسته شوند ، به جز بخشهای مهم زیرساختی که امکان کار از راه دور وجود ندارد.
فروشگاه ها با ظرفیت 20 درصدی محدود خواهند شد ، در حالی که فقط مدارس دارای معافیت مجاز به باز ماندن هستند.
کالیفرنیا ، پرجمعیت ترین ایالت آمریکا ، بیش از 1.3 میلیون مورد و نزدیک به 20 هزار مورد مرگ دیده است. روز شنبه 30،075 عفونت جدید را ثبت کرد.
نیوزوم گفت که کمک های مالی جدید و تخفیف مالیاتی برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک که آسیب دیده اند وجود خواهد داشت.
این اقدامات به دنبال ممنوعیت های مشابه تجمعاتی است که این هفته در مناطق پرجمعیت و شهرهای لس آنجلس به شدت آسیب دید.
آنها در یک محدوده منع رفت و آمد در شب تقریباً در سراسر کشور که ماه گذشته معرفی شد ، امتداد دارند.
اما اقدامات سختگیرانه جدید هنوز در اولین قفل کالیفرنیا در ماه مارس ، که اکثر فعالیت های فضای باز از جمله دسترسی به ساحل و پیاده روی را ممنوع اعلام کرد ، کوتاه است.
در شمال کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو نیز دستور ماندن در خانه را اجرا کرده است ، که به دلیل افزایش شدید موارد Covid-19 و بستری شدن در بیمارستان ، یکشنبه شب اجرایی شد.
گروه مدیریت اضطراری سانفرانسیسکو با اعلام خبر قفل شدن ، در توئیتی اعلام کرد: “طی چند هفته ممکن است نتوانیم از افراد بیمارستان های خود مراقبت کنیم.”