اصلاح طرح لبخند مطابق با سلیقه ی شما دیگر رویا نیست! – زیبامون

پس از تایید، ارائه دهنده خدمات فرآیند بازیابی را آغاز می کند. بعد از این که داده ها به نرم افزار ارسال شد، ارائه دهنده خدمات آلبوم های دیجیتالی خود را بررسی می کند تا متوجه شود از چه اشکالی می تواند در بالای دندان های شما در تصویر قرار گیرد.

انجام میپذيرد. استفاده از نرم افزار پيشرفته GPS و قابليت منحصر بفرد آندر آناليز زيبايی صورت و دندان ، اين امکان رابهما میدهد کهبه سادگی و با دقت بالا پارامترهای مورد نظررا بررسی و دستورات لابراتوری و کلينيکی را صادر نماييم. اگرچه سایر ارائه دهندگان دندانپزشکی و برنامه های درمانی ممکن است از تصویر برداری ها و نرم افزار های دیجیتالی استفاده کنند اما اکثر آن ها نمی توانند تکامل طراحی لبخند دیجیتالی را داشته باشند. در برخی از مواقع ممکن است دندانپزشک بتواند الگوهای اولیه را بر روی دندان شما اجرا کند تا شما بتوانید تصویر بهتری از خود در هنگام صحبت کردن یا لبخند زدن داشته باشید.

نگاه کردن به این تصاویر می تواند به شما کمک کند در طول فرایند، در وقت نیز صرفه جویی کنید، زیرا پس از اتمام مشاوره شما دیگر برای تصویر برداری بیشتر باز نخواهید گشت. در حقیقت به کمک طراحی لبخند دیجیتال شما در حال ایجاد یک برنامه درمانی منحصر به فرد برای خود هستید که آن را شایسته خود می دانید.

منظم بودن دندانها ازاصول ابتدایی طراحی لبخند محسوب می شود. طراحی لبخند دیجیتال چه تفاوتی را ایجاد می کند؟ آن وقت میتوانید با خیال راحت تصمیم بگیرید که این درمانهای بازسازی طرح لبخند را انجام دهید و یا اگر به دلتان ننشست از آن صرف نظر کنید. افرادی که دچار دندان قروچه هستند و با ساییدن و فشردن دندان ها ممکن است باعث ترک خوردن یا شکستن روکش ها شوند. و ممکن است باعث شود اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. دندانپزشک پس از پایان کار بر روی هر دندان آن را مجدد مورد بررسی و آنالیز قرار می دهد تا از ظاهر نهایی آن اطمینان به دست آورد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت طراحی لبخند دیجیتالی.