افسران پلیس مینه سوتا که جوان 19 ساله را کشتند شناسایی شدند

مینیاپولیس: محققان مینه سوتا روز سه شنبه اسامی افسرانی را که مرد 19 ساله ای را که مظنون بودند در یک تیراندازی در رانندگی کشته است ، منتشر کرد ، اما جزئیاتی در مورد آنچه اتفاق افتاده ارائه نکرد.
دفتر جلب جنایی در اطلاعیه مطبوعاتی گفت ، استاون الیوف ، 19 ساله ، روز شنبه بر اثر اصابت چندین گلوله در مونت آیرون ، مینه سوتا درگذشت. الیوف را مادرش ، ژاکلین الیوف ، از ونکوور ، واشنگتن ، زودتر شناسایی کرده بود و از او سوال کرد که چرا افسران احساس می کنند به پسرش شلیک می کنند؟
بر اساس اعلامیه مطبوعاتی ، معاونان کلانتری که الیوف را به ضرب گلوله کشته و به قتل رساندند ، به عنوان رایان اسمیت و مت تومشیچ در اداره کلانتری استان سن لوئی معرفی شدند. این زوج حدود دوازده سال است که در بخش کار می کنند. آنها در مرخصی اداری استاندارد قرار داده شده اند.
به گفته دفتر کلانتری ، مقامات روز شنبه به گزارش یک دزد مغازه پاسخ دادند. دزد مغازه که از صحنه گریخته بود ، بعداً در فیلم نظارت به عنوان مظنون در رانندگی با تیراندازی روز قبل در شهر مجاور ویرجینیا، جایی که الیوف زندگی می کرد.
دفتر کلانتری گفت که سرانجام نمایندگان با یک سگ پلیس الیوف را در منطقه ای جنگلی پیدا کردند. به گفته دفتر کلانتری ، درگیری صورت گرفت ، معاونان تاسر را مستقر کردند و سپس دو نفر از آنها الیوف را شلیک کردند. او در صحنه درگذشت.
BCA گفت بازرسان در صحنه تیراندازی یک چاقو پیدا کردند.
معاونان کلانتری استان سن لوئیس از دوربین بدن استفاده نمی کنند و دوربین های داش این حادثه را ثبت نکرده اند ، BCA گفت ، هیچ شاهد دیگری برای تیراندازی وجود ندارد.