امکانات داخلی این کیوسک ها چیست؟

است. این مجموعه با تهیه تمامی تجهیزات خود از شرکت کومکسیو آلمان، به نصب آنان برای انواع ساختمان ها می پردازد و توانسته تعداد زیادی پروژه موفق به ثبت برساند. آنها سالها برای کنترل مواردی مانند گرمایش و تهویه مطبوع مورد استفاده قرار گرفته اند. نوعی از این وسایل هوشمند هستند که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می­ گیرند. و همچنین می تواند برای کنترل خودکار ساختمان مانند گرمایش و روشنایی بسته به حضور یا عدم حضور فضا مورد استفاده قرار گیرد به کاهش مصرف انرژی و هزینه های جاری کمک می کند. برنامه کاربردی به همراه طراحی پروژه و نرم افزار مخصوص، به وسیله یک جزء سیستم که اینترفیس (Interface) نامیده می شود و به کامپیوتر یا خطوط BUS متصل است، بر روی دستگاه ها بارگذاری می شود (از طریق هر دو اینترفیس سریال یا USB) مسیر زوج سیم BUS نصبی، در موازات خطوط تغذیه برق 230 ولت قرار می گیرد و همه دستگاه ها و سیستم های خانه هوشمند را به یکدیگر متصل می کند و تمام سیگنال های کنترلی را منتقل می کند. برنامه Sonos زیبا و دوست داشتنی با هر دو سیستم عامل iOS و Android قابل استفاده است.

به علت گستردگی در ساخت و ساز و نیاز هر پروژه به یک مهندس در این زمینه، بازار کار خوبی ایجاد شده است. از دیگر ویژگی های مهم سیستم KNX BUS در ساختمان هوشمند، ساختار غیرمتمرکز آن است، زیرا هر دستگاه هوش مختص خود را داراست . چیزی که این پروتکل را از بقیه متمایز می کند، ساختار انحصاری این پروتکل جهت در اتوماسیون ساختمانی است. یکی دیگر از اصلی ترین مزایای ساختار غیرمتمرکز KNX بعنوان سیستم هوشمند سازی ساختمان، این است که اگر یک دستگاه کارایی خود را از دست بدهد بقیه دستگاهها وظیفه خود را انجام میدهند و فقط برنامه های عملکردی وابسته به دستگاه مختل میشود . تعریف سناریو در خانه های هوشمند از جمله عالی ترین ویژگی ها و مزایای آن می باشد. مثلا اگر بخواهید به سفری دور بروید امنیت خانه یکی از اصلی ترین نگرانی های شما خواهد بود. هزینه هوشمند سازی مشهد و ورود ساختمانهای این شهر به سامانه هوش مصنوعی اغلب هزینههای متفاوتی را بر مالکان تحمیل میسازد.

تابلوی مرکزی: تابلوی اصلی معمولاً شامل منبع تغذیه، نرمافزار و ماژولهای فعالساز است که با توجه به برنامهای که از قبل برای آنها تعریفشده، فرمانهای دادهشده را توسط حسگر دریافت و به عملگرها ارسال میکند. وضعیت نصب ساده (E-Mode) : این تجهیزات نیاز به آموزشهای ابتدایی برای نصب دارند. به زبان ساده، سنسورهای دما گرما را اندازه می گیرند تا تغییرات دما را تشخیص دهند. سنسورهای جریان الکتریکی (CT) میزان مصرف انرژی در زمان واقعی را در سطح مدار، منطقه یا ماشین اندازه گیری می کنند. دقیقاً مانند حسگرهای حرکت، وجود یک جسم را تشخیص می دهند و میزان نزدیک بودن آن را اندازه می گیرند. دستگاه مرکزی اطلاعتی مانند بارانی بودن یا نبودن هوا، دمای محیط، و یا میزان رطوبت خاک و یا شدت وزش باد را از طریق سنسورها دریافت کرده و سپس پردازش می کند و دستور نهایی را به وسایل آبیاری دوره هوشمند سازی خانه صادر می کند. درسیستم هوشمند KNX شما حتما مجاب نیستید از نمایشگر لمسی استفاده کنید و کاملا این امر سلیقه ای میباشد ولی به دلایل زیادی که یکی از آنها بحث لوکس بودن و ارسال تمامی فرامین از طریق نمایشگر میباشد اکثر استفاده کنندگان سیستم هوشمند KNX به این محصول هوشمند KNX گرایش زیادی دارند.

تمام دستگاه های یک سیستم KNX از یک روش انتقال یکسان استفاده می کنند و قادر به تبادل اطلاعات از طریق یک شبکه مشترک BUS هستند . به نرم افزار برنامه دستگاه اجازه میدهد پیام هایی را از طریق سایر دستگاه های شبکه ارسال و دریافت کند. منظور از خانه هوشمند توانایی کنترل تجهیزات برقی ساختمان با استفاده از تجهیزات کنترلی مختلف از جمله گوشی های تلفن همراه هوشمند، کنترل با استفاده از اینترنت، کنترل با ریموت کنترل، کنترل با خط تلفن و سایر تجهیزات کنترلی می باشد. انرژی الکترومغناطیسی از جمله برق و نور را اندازه گیری می کنند. از آنها در صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی، انرژی و ارتباطات برای نظارت بر متغیرهایی از جمله نور، تابش، میدان الکتریکی و مغناطیسی و دما هزینه هوشمند سازی خانه استفاده می شود. این پریز که توسط TP-Link Wifi کار میکند، یکی دیگر از لوازم خانگی هوشمند پرطرفدار برای Google Home است. از اینرو یکی از چالشهای همیشگی در این خانهها این است که کدام دستگاه، اول از همه باید کار کند. در خانه هوشمند شما می توانید از هر کجای دنیا که هستید بوسیله تلفن هوشمند یا تبلت بر خانه نظارت کامل داشته باشید و همه چیز را به خوبی کنترل کنید.خانه هوشمند خانه ایست که در آن همه سیستم های خانگی مثل چراغ ها، درها، ترموستات ها، دستگاه های پخش فیلم و موسیقی، سیستم های امنیتی، دوربین های مداربسته و …