انتخابات ایالات متحده 2020: آینده ای که آمریکایی ها در انتظار آن هستند

دهلی نو: انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ایالات متحده بسیار متفاوت از انتخابات ریاست جمهوری قبلی است ، زیرا همه گیر COVID-19 در حال انجام است و روابط بین ایالات متحده و چین از مهمترین صحبت های تبلیغات انتخاباتی است.
آخرین مرحله انتخابات سال 2020 باعث شد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و جو بایدن نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات حمله گسترده ای به یکدیگر داشته باشند.
در اینجا نگاهی داریم به آنچه قول دونالد ترامپ ، رئیس جمهور و جو بایدن ، رقیب دموکرات وی ، به شهروندان ایالات متحده برای چهار سال آینده داده اند.
دونالد ترامپ
1. COVID-19: تولید واکسن تا پایان سال 2020 ، بازگشت به حالت طبیعی در سال 2021 و پر کردن ذخایر و آماده شدن برای همه گیری های آینده
2. مشاغل و مالیات: 10 میلیون شغل جدید در 10 ماه ایجاد می کند و مالیات را کاهش می دهد تا حقوق خانه را افزایش دهد و مشاغل را در آمریکا حفظ کند
3. چین: قول داده شده است “با وفور” با چین. می تواند ایالات متحده را به یک ابرقدرت تولیدی تبدیل کند و “اعتماد ما به چین را یک بار برای همیشه” پایان دهد
4. انرژی: دستور کار تنظیم مقررات استقلال انرژی را ادامه دهید
5. بهداشت و درمان: حق بیمه پایین تر از مراقبت های بهداشتی ، کلیه شرایط قبلی را پوشش می دهد ، از امنیت اجتماعی و پزشکی محافظت می کند ، از جانبازان محافظت می کند و خدمات بهداشتی و درمانی در کلاس جهانی ارائه می دهد
6. تحصیلات: استثنایی گرایی آمریکایی را بیاموزید
7. مهاجرت: جلوگیری از واجد شرایط بودن مهاجران غیرقانونی برای امور رفاهی ، بهداشتی و شهریه رایگان دانشگاهی که توسط مالیات دهندگان پرداخت می شود. تبعید اجباری اعضای غیر باند غیر شهروندی ؛ برچیدن شبکه های قاچاق انسان؛ پایان دادن به شهرهای مقدس برای بازسازی محله ها و محافظت از خانواده های ما. شرکت های آمریکایی را از جایگزینی شهروندان آمریکایی با کارگران کم هزینه خارجی منع کنید. مهاجران جدید را ملزم می کنند تا بتوانند از عهده تأمین مالی خود برآیند.
8. دفاع: جنگهای بی پایان را متوقف کنید و نیروهای خود را به خانه بیاورید ، قدرت بی نظیر نظامی آمریكا را حفظ و گسترش دهید ، تروریستهای جهانی را كه تهدید می كنند به صدمه زدن به آمریكایی ها آسیب می رسانند ، نابود كنید و یك سیستم دفاعی امنیت سایبر بزرگ و سیستم دفاع موشكی بسازید.
جو بایدن
1. COVID-19: برای رفع ملاقات آزمایش و ردیابی ترامپ ، مشکلات تجهیزات حفاظتی شخصی (PPE) ، ارائه راهنمایی ملی روشن ، سازگار و مبتنی بر شواهد ، برنامه ای برای توزیع موثر و عادلانه درمان ها و واکسن ها ، محافظت از آمریکایی های مسن و سایر افراد در معرض خطر ، دستورات ماسک را در سراسر کشور اجرا می کنند و دفاعی را که ترامپ برای پیش بینی ، جلوگیری و کاهش تهدیدات همه گیر ، از جمله تهدیدهای ناشی از چین ، از بین برده است ، بازسازی و گسترش می دهیم.
2. مشاغل و اقتصاد: دولت های ایالتی ، محلی و قبیله ای کمک مورد نیاز آنها را تأمین کنید تا مربیان ، آتش نشانان و سایر کارگران اساسی از کار بیکار نشوند. گسترش بیمه بیکاری بحران COVID-19 برای کمک به کسانی که بیکار هستند. یک بسته بازگشت برای مشاغل و کارآفرینان خیابان اصلی ارائه دهید.
3. چین: چین را مجبور کنید “طبق قانون بین المللی” در مورد تجارت ، رفتار با شرکت های خارجی و اقدامات آن در دریای چین جنوبی عمل کند.
4. مهاجرت: مدرن سازی سیستم مهاجرت آمریکا ، استقبال از مهاجران در جوامع ما ، لغو ممنوعیت سفرهای غیرآمریکایی و پناهندگی ، همچنین به عنوان “ممنوعیت های مسلمان” ، تعهد مجدد آمریکا به پناهجویان و پناهندگان ، مقابله با ریشه اصلی بی قانونی مهاجرت ، و غربالگری مرزهای م implementثر را پیاده سازی کنید
5. انرژی: ایجاد زیرساخت های مدرن ، جایگاه صنعت اتومبیل سازی ایالات متحده برای پیروزی در قرن بیست و یکم با فناوری اختراع شده در آمریکا ، دستیابی به بخش برق بدون آلودگی کربن تا سال 2035 ، سرمایه گذاری چشمگیر در بهره وری انرژی در ساختمان ها ، از جمله تکمیل 4 میلیون مقاوم سازی و ساخت 1.5 میلیون خانه جدید ارزان قیمت ، پیگیری سرمایه گذاری تاریخی در زمینه نوآوری در انرژی پاک ، پیشبرد کشاورزی پایدار و حفاظت از محیط زیست ، و برقراری امنیت عدالت زیست محیطی و اقتصاد عادلانه.
6. خشونت با اسلحه: ساخت و فروش سلاح های ضربتی و مجلات با ظرفیت بالا را ممنوع کنید ، در اختیار داشتن سلاح های تهاجمی موجود تحت قانون اسلحه گرم ملی ، خرید مجدد سلاح های تهاجمی و مجلات با ظرفیت بالا را که در جوامع ما وجود دارد ، ذخیره کنید ، ذخیره انبار اسلحه را کاهش دهید ، فروش آنلاین سلاح گرم و مهمات را پایان دهید.
7. جامعه هند و آمریكا: از مشاركت آمریكا و هند حمایت كنید ، موانع زبانی جامعه آمریكای هند را برطرف كنید ، روند ساده ویزاهای كارگری مذهبی را برطرف كنید ، نیازهای امنیتی خانه های عبادت را برطرف كنید.