انتخابات سال 2020 ایالات متحده: کمپین بایدن می گوید: “متجاوزین” را می توان از کاخ سفید اسکورت کرد | اخبار جهان

ویلمینگتون: جو بایدنمبارزات انتخاباتی روز جمعه هشدار داد که رئیس جمهور دونالد ترامپ می توان از آنجا اسکورت کرد کاخ سفید اگر او از پذیرش شکست در انتخابات لبه چاقو امریکا امتناع ورزد.
بایدن ، رقیب دموکرات ، پس از جلو آمدن در ایالت های مهم پنسیلوانیا و جورجیا ، به سمت ریاست جمهوری پیش می رود.
اما ترامپ با طرح ادعاهای بی اساس در مورد تقلب در رأی دهندگان و ادعای نادرست تقلب از رد صلاحیت ، با صراحت اعلام کرده است که آماده پذیرش نیست.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: به روزرسانی های زنده
سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن گفت: “همانطور که در نوزدهم ژوئیه گفتیم ، مردم آمریکا در این انتخابات تصمیم خواهند گرفت. و دولت ایالات متحده کاملاً قادر به همراهی متجاوزان از کاخ سفید است.” اندرو بیتس.
در ماه ژوئیه ، ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز از قبول نتایج انتخابات و انتقال صلح آمیز قدرت در صورت از دست دادن خودداری کرد.
نتایج انتخابات ایالت در زمان واقعی نشان داد که باید ده ها هزار رأی برای شمارش باقی بماند ، بسیاری از آنها از مناطق به شدت دموکراتیک ، 9000 رای از حزب جمهوری خواه در پنسیلوانیا برتری داشتند.
پنسیلوانیا و 20 رأی انتخاباتی آن کافی است که بایدن 77 ساله را از تعداد جادویی 270 رأی در کالج انتخاب ، که ریاست جمهوری را تعیین می کند ، بگذراند.
بایدن در جورجیا ، ایالتی که روزگاری قابل اعتماد جمهوری خواه قلمداد می شود ، برتری بسیار نازک داشته است ، که روز جمعه اعلام کرد آرا را دوباره شمرد.
تا اواخر صبح در مورد حرکات بایدن جمعه خبری نبود.
وی آخرین بار بعد از ظهر پنجشنبه هنگامی که به خبرنگاران در شهر زادگاه خود ویلمینگتون ، دلاور گفت ، “بدون شک” برنده انتخابات شناخته خواهد شد ، صحبت کرد.
با پیروزی خود به احتمال زیاد به نظر می رسد ، سرویس مخفی ایالات متحده واشنگتن پست روز جمعه گزارش داد حباب محافظ خود را در اطراف معاون رئیس جمهور سابق افزایش داده است.