او زیبا است … اما پول مودیان را خرج کرد تا خودش را درست کند: وزیر پاک در مورد مریم

اسلام آباد: در اظهار نظر “زن ستیز” پاکستان نایب رئیس مسلم لیگ نواز (PML-N) مریم نواز روز شنبه ، علی امین گنداپور ، وزیر فدرال پاکستان گفت که “زیبایی” او به دلیل چندین “عمل جراحی است که با استفاده از پول مودیان انجام داده است”.
“او زیبا است ، من حقیقت را بیان خواهم کرد. اما این را نیز گوش فرا بده – او در طی ده ها میلیون صرف جراحی کرد نواز شریفبه نقل از طلوع نیوز ، گانداپور هنگام سخنرانی در راهپیمایی در شیگار گیلگیت-بالتستان ، گفت: “دو دولت از پول مالیات شما برای رفع مشکل خود استفاده می کنند.”
به زودی ، اظهارات جنسیتی وزیر فدرال با مخالفت گسترده مردم و همچنین مردم روبرو شد.
رعنا سن الله از PML-N گفت که “بخش انتخاب شده” از ترس “دختر غیرمسلح
وی گفت: “یک دختر تنها دولت سرقت رأی را متزلزل کرده است” و افزود که انتظار این “ذهنیت کثیف” از “وزیر پوسیده سیستم پوسیده” است.
صنول الله در ادامه گفت: “انجام (حمله) حملات شخصی دلیل بر شکست سیاسی و ورشکستگی اخلاقی آنهاست.”
رسانه های اجتماعی در پاکستان نیز از وزیر فدرال دریغ نکردند و وی را “رسوا کردن
“مردم چگونه امین گنداپور را تحمل می کنند؟” یک کاربر را توییت کرد ، در حالی که دیگری توئیت کرد که وزیر باید از خودش شرم کند. ”
کاربر دیگری پرسید که آیا فدرال؟ حقوق بشر وزیر این رفتار را محکوم می کند و با توئیتر می نویسد ، “علی امین گنداپور ، یک وزیر فدرال با مریم نواز مخالفت می کند. اظهارات زننده و زن ستیز. PTI چه ننگی برای خود انتخاب کرده است. آیا وزیر حقوق بشر شیرین مزاری حداقل این را محکوم کنید؟ ”