ایوانکا ترامپ به عنوان بخشی از دادخواست صندوق تحلیف از مقام خود برکنار شد

واشنگتن: ایوانکا ترامپ توسط وکلای ادعا شده از سمت خود برکنار شد رئیس جمهور دونالد ترامپکمیته تحلیف سال 2017 سو mis استفاده از بودجه اهدا کنندگان ، دادگاه جدید نشان می دهد.
در این سند ، که برای اولین بار توسط CNN چهارشنبه گزارش شد ، اشاره شده است که ایوانکا ترامپ ، دختر بزرگ رئیس جمهور و بزرگتر است کاخ سفید مشاور ، روز سه شنبه توسط وکلای دادستانی کل واشنگتن دی سی مصاحبه کرد.
این دفتر شکایتی را به اتهام اتلاف وجوه غیرانتفاعی مطرح کرده و کمیته مذکور را به پرداخت بیش از 1 میلیون دلار در پرداخت ناصحیح به هتل رئیس جمهور واشنگتن دی سی در هفته افتتاحیه سال 2017 متهم کرده است.
آنها به عنوان بخشی از دادخواست ، سوابق احضاریه ایوانکا ترامپ ، بانوی اول را دارند ملانیا ترامپ، توماس باراک جونیور ، دوست نزدیک رئیس جمهور که ریاست کمیته تحلیف را بر عهده داشت و دیگران. ماه گذشته باراک نیز خلع شد.
کمیته تحلیف ترامپ بیش از یک میلیون دلار برای رزرو یک سالن رقص در هتل ترامپ بین المللی در پایتخت این کشور هزینه کرد به عنوان بخشی از طرح “بیش از حد کل پرداخت” برای فضای حزب و غنی سازی خانواده خود رئیس جمهور در این روند ، دادستان کل ناحیه کلمبیا ، کارل راسین، ادعاها
وی این کمیته را به سو misاستفاده از بودجه های غیرانتفاعی و هماهنگی با مدیریت هتل و اعضای خانواده ترامپ برای ترتیب وقایع متهم کرده است.
راسین گفته است: “قانون منطقه ، سازمان های غیر انتفاعی را ملزم می کند تا از بودجه خود برای اهداف عمومی اعلام شده استفاده کنند ، نه اینکه به سود افراد یا شرکت های خصوصی باشد. “در این مورد ، ما به دنبال بازیابی وجوه غیرانتفاعی هستیم که به طور نامناسب مستقیماً به تجارت خانوادگی ترامپ منتقل شده بود.”
این کمیته 107 میلیون دلار بی سابقه برای میزبانی از مراسم تحلیف ترامپ در ژانویه 2017 جمع آوری کرد ، اما هزینه های آن همچنان مورد بررسی قرار گرفته است.
آلن گارتن با سازمان ترامپ گفت که “تنها دخالت خانم ترامپ اتصال طرفین و دستور دادن به هتل برای گرفتن” نرخ مناسب بازار “بود که هتل انجام داد.”