بایدن در جورجیا ، پنسیلوانیا اینچ جلوتر از ترامپ است

واشنگتن: جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات ، روز جمعه رهبری مهمتری را نسبت به رئیس جمهور آمریکا بدست آورد دونالد ترامپ در مهمترین ایالت های میدان جنگ جورجیا و پنسیلوانیا، او را در آستانه یک پیروزی تاریخی در انتخابات نزدیک جنگ قرار داد.
در گرجستان ، بعد از آخرین دور از نظر شمارش نتایج ، بایدن با برتری ضعیف 1096 رأی از کنار ترامپ قرار گرفت ، این پیشرفت چشمگیر معاون سابق رئیس جمهور است که تا چهارشنبه شب بیش از 50 هزار رأی از رقیب جمهوری خواه خود عقب بود.
در پنسیلوانیا بایدن با برتری اندک 5587 رأی ترامپ را تصاحب کرد. این مهم با توجه به اینکه ترامپ تا چهارشنبه شب با بیش از 700،00 رأی در ایالت نوسان پیشتاز بود.
بایدن همچنان به برتری ناچیز خود در دو ایالت میدان جنگ دیگر آریزونا و نوادا. برای اعلام برنده شدن در انتخابات ایالات متحده ، هر یک از این دو نامزد به 270 نفر از 538 نفر نیاز دارد دانشکده انتخاباتی رای.
طبق آخرین پیش بینی ها ، بایدن 264 رأی کالج انتخاباتی دارد و ترامپ با 214 رأی عقب است.
در انتخابات ایالات متحده ، رای دهندگان به جای یک مسابقه ملی و ملی ، در مسابقات سطح ایالت تصمیم می گیرند. هر ایالت ایالات متحده تعداد معینی از آرا College کالج انتخاباتی را تا حدی بر اساس تعداد جمعیت به دست می آورد که در مجموع 538 رأی بیشتر برای جذب است.
رئیس جمهور ترامپ در یک کنفرانس خبری کاخ سفید ، دموکرات ها را به تقلب گسترده در آرا accused متهم کرد و ادعا کرد که انتخابات به سرقت رفته است. وی هیچ مدرکی برای اثبات ادعای خود ارائه نداد.
مبارزات انتخاباتی وی پرونده های حقوقی متعددی را در سال 2007 تشکیل داده است ایالت پنسیلوانیا، میشیگان، جورجیا و نوادا خواستار بازشماری آرا در ویسکانسین.
کمپین بایدن این ادعاها را رد کرده است.
شامگاه پنجشنبه چندین کانال خبری آمریکایی پخش زنده تلویزیونی کنفرانس خبری ترامپ در کاخ سفید را قطع کردند زیرا معتقد بودند ادعاهای وی در مورد کلاهبرداری رای دهندگان بدون هیچ مدرکی است.
“در آمریكا ، رأی دادن مقدس است. این چگونگی ابراز اراده مردم این ملت است. و این رأی دهندگان است ، كسی و نه هر كس دیگری كه رئیس جمهور ایالات متحده را انتخاب می كند. بنابراین ، هر رأی باید باشد شمارش شده و این همان چیزی است که اکنون در جریان است و باید اینگونه باشد. “بایدن روز پنجشنبه در سخنرانی خود در رسانه ها در دلاور گفت.
“دموکراسی گاهی کثیف است ، بنابراین گاهی اوقات به کمی صبر نیاز دارد. اما این صبر بیش از 240 سال است که با یک سیستم حکمرانی که حسادت جهانیان بر آن جایزه گرفته است ، جایزه می گیرد. ما همچنان احساس خوبی در مورد اوضاع داریم ،” او گفت.
ترامپ عصر روز پنجشنبه در اولین کنفرانس خبری خود در کاخ سفید ادعا کرد که رقبای وی در تلاش برای “سرقت انتخابات” هستند.
“اگر آرا legal قانونی را بشمارید ، من به راحتی پیروز می شوم. اگر آرای غیرقانونی را بشمارید ، آنها می توانند سعی كنند انتخابات را از ما بدزدند. اگر آرا that دیررسی را بشمارید – ما آنها را بسیار قوی بررسی می كنیم. اما بسیاری از آرا late دیر رسید ، “او گفت.
“هدف ما دفاع از صداقت انتخابات است. ما اجازه نمی دهیم فساد چنین انتخابات مهم یا هر انتخاب دیگری را بدزدد. و ما نمی توانیم به کسی اجازه دهیم رای دهندگان ما را ساکت کند و نتیجه بگیرد.” گفت