بایدن می گوید ، امتناع ترامپ از پذیرفتن شکست “خجالت” است

واشنگتن: جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده روز سه شنبه اظهار داشت که امتناع رئیس جمهور دونالد ترامپ از پذیرفتن شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا “خجالت آور” است.
بایدن در حالی که از ویلمینگتون ، دلاور صحبت می کرد ، گفت: “خوب ، من فقط فکر می کنم این یک شرمساری است ، رک و پوست کنده ، تنها چیزی که ، من فکر می کنم این به میراث رئیس جمهور کمک نمی کند … من فکر می کنم در پایان روز همه آنها در تاریخ 20 ژانویه به نتیجه می رسند و از این به بعد انتظار امیدوارکننده این است که مردم آمریکا درک کنند که یک گذار وجود داشته است. ”
وی در ادامه اظهار داشت که احساس از دست دادن افرادی را که به ترامپ رأی داده اند درک کرده است و افزود که اکثریت آنها خواهان اتحاد کشور هستند.
بایدن گفت: “من فکر می کنم آنها درک می کنند که ما باید دور هم جمع شویم. من فکر می کنم آنها آماده اتحاد هستند و من معتقدم که ما می توانیم این کشور را از این سیاست تلخی که طی 5،6،7 سال گذشته دیده ایم بیرون بیاوریم.”
معاون سابق رئیس جمهور در مورد س actionال در مورد اقدامات قانونی علیه رئیس جمهور گفت: “من نیازی به اقدام قانونی نمی بینم. صریحاً ، فکر می کنم اقدامات قانونی این است ، شما شاهد اجرای آن هستید. اعمالی که او انجام می دهد ، و تاکنون هیچ مدرکی در مورد هیچ یک از ادعاهای رئیس جمهور یا وزیر امور خارجه پمپئو وجود ندارد. ”
وقتی از آنها در مورد جمهوری خواهانی که نمی خواهند پیروزی انتخابات بایدن را بپذیرند س askedال شد ، بایدن گفت: “آنها این کار را می کنند. آنها خواهند کرد.”
بایدن ، در سومین تلاش خود در کاخ سفید ، در یک انتخابات کاملاً مناقشه برانگیز ، ترامپ را شکست داد تا چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده شود.
با این حال ، ترامپ از پذیرفتن شکست خودداری کرد و گفت که انتخابات “خیلی پایان یافته” است و با مبارزات انتخاباتی مجدد خود قول چالش های قانونی را داد.
به گزارش هیل ، ستاد انتخاباتی ترامپ چندین پرونده قضایی را برای به چالش کشیدن نتایج در چند ایالت میدان نبرد تشکیل داده است ،