با تشدید تمرکز در پنسیلوانیا ، لبه های بایدن برای پیروزی نزدیکتر است

واشنگتن: جو بایدن ، حزب دموکرات ، روز شنبه نزدیکتر به پیروزی بر دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا بود ، زیرا کار دقیق و طولانی شمارش آرا تا روز چهارم پس از انتخابات ادامه داشت.
تاخیر در تولید حکم می تواند به دلیل مشارکت زیاد ، تعداد زیادی برگه رای گیری از طریق نامه و حاشیه کم بین نامزدها باشد. بایدن در پنسیلوانیا ، نوادا و جورجیا پیشتاز بود و او را در موقعیت قوی تری برای بدست آوردن 270 رأی کالج انتخاباتی مورد نیاز برای تصاحب کاخ سفید قرار داد.
تمرکز زیادی بر پنسیلوانیا بود ، جایی که بایدن با بیش از 28000 رأی از ترامپ و نوادا ، جایی که بایدن حدود 22000 رأی داشت ، رهبری کرد. انتظار طولانی مدت به اضطراب کشوری که با چالش های تاریخی روبرو است ، از جمله شیوع همه گیر ویروس کرونا و قطب عمیق سیاسی ، افزود.
هنگامی که بایدن جمعه شب در نزدیکی خانه خود در ویلمینگتون ، دلاور خطاب به ملت گفت ، او تصدیق کرد که سرعت کند تعداد “ممکن است بی حس” باشد. اما وی افزود: “هرگز فراموش نکنید که نامهای بلند فقط اعداد نیستند: آنها نمایانگر آرا و رای دهندگان هستند.”
وی ابراز اطمینان کرد که در نهایت پیروزی او خواهد بود. معاون سابق رئیس جمهور گفت: “این اعداد برای ما یک داستان روشن و قانع کننده است: ما در این مسابقه پیروز خواهیم شد.”
بایدن در کنار همسر نامزد خود ، کامالا هریس ، در آن زمان که دستیارانش امیدوار بودند ، قادر به سخنرانی پذیرش نبود. اما او یادداشت های وحدت را به دست آورد ، ظاهراً هدف آن خنک سازی دمای یک ملت گرم و متفرق بود.
وی گفت: “ما باید به خاطر داشته باشیم كه هدف سیاست ما جنگی بی وقفه و بی وقفه نیست.” “نه ، هدف ما از سیاست ، کار ملت ما ، شعله ور کردن آتش درگیری نیست ، بلکه حل مشکلات ، تضمین عدالت ، دادن ضربه ای عادلانه به همه است.”
ترامپ به توییتر پیوست و از چشم دور ماند زیرا نتایج به تدریج برنده بایدن در پنسیلوانیا را که باید برنده شود گسترش داد. روز شنبه ، ترامپ ادعاهای بی اساس در مورد تقلب در انتخابات و رای گیری غیرقانونی را تکرار کرد ، اما به سرعت توسط این پلتفرم رسانه های اجتماعی به عنوان بالقوه گمراه کننده پرچم گذاری شد.
کارزار انتخاباتی ترامپ بیشتر ساکت بود. این یک تفاوت چشمگیر نسبت به اوایل هفته بود ، زمانی که مقامات صدا پیش بینی اعتماد به نفس را انجام می دادند و کنفرانس های خبری را با اعلام دعوا در ایالت های مهم برگزار می کردند. اما حلقه داخلی او بار دیگر توسط ویروس کرونا تحت تأثیر قرار گرفت.
به گفته دو مقام ارشد کاخ سفید که خواستند نامشان فاش نشود ، رئیس دفتر ترامپ ، مارک میدوز ، به این ویروس مبتلا شد ، زیرا آنها مجاز به گفتگو درمورد امور خصوصی نبودند. چندین نفر دیگر از کارکنان کاخ سفید و تیم مبارزات انتخاباتی ترامپ نیز آزمایش مثبت داشتند.
نحوه برخورد همه گیر با ترامپ موضوع تعیین کننده این کمپین بوده است. رئیس جمهور ، بانوی اول ملانیا ترامپ و چند نفر دیگر در مدار ترامپ بیمار شده و بهبود یافته اند.
چند ایالت در این مسابقه باقی ماندند: جورجیا و کارولینای شمالی ، به همراه پنسیلوانیا و نوادا ، هنوز خیلی زود بودند که بتوانند تماس بگیرند. در هر چهار ایالت حاشیه بین ترامپ و بایدن بسیار محدود بود و تعداد آرا left باقی مانده برای شمارش آرا برای آسوشیتدپرس بسیار زیاد بود.
عدم اطمینان باعث شد آمریکایی ها در سراسر کشور به تلویزیون ها و تلفن های هوشمند خود چسبیده باشند و از نظر تعداد به روزرسانی ها ، به نظر می رسد که به نظر می رسد به نظر می رسد این تعداد به اندازه یک اینچ باشد.
تأخیرها – و دلایل آن از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت بود. طبق قوانین ایالتی ، در پنسیلوانیا ، مقامات مجاز به پردازش برگه های رای گیری تا پستی نبودند. در نوادا ، تعدادی رأی موقت از رأی دهندگان که در روز انتخابات ثبت نام کردند ، وجود داشت و مقامات مجبور بودند صلاحیت آنها را تأیید کنند. بازشماری می تواند در پنسیلوانیا و جورجیا انجام شود.
در حالی که مسیر انتخاب مجدد وی بسیار باریک به نظر می رسد ، ترامپ در حال آزمایش بود که تا چه حد می تواند با استفاده از ضایعات قدرت ریاست جمهوری برای تضعیف اعتماد به رای ، پیش رود.
ترامپ ادعا کرد که او در اواخر شب انتخابات پیروز شد. وی همچنین در توئیتر نوشت که “اواخر شب انتخابات در همه این ایالت ها چنین برتری داشته است ، اما با گذشت روزها به طور معجزه آسایی منجر به ناپدید شدن می شود” ، هرچند کاملاً شناخته شده بود که آرا cast داده شده قبل از سه شنبه همچنان در حال شمارش قانونی است .
معترضان طرفدار ترامپ – برخی از آنها آشکارا اسلحه و اسلحه به همراه داشتند – روز جمعه در خارج از مراکز جدول آرا در چند شهر تجمع کردند و به اتهامات بی اساس ترامپ مبنی بر تلاش دموکرات ها برای “سرقت” کاخ سفید پاسخ دادند. تقریباً 100 طرفدار ترامپ برای سومین روز متوالی در مقابل مرکز انتخابات در ققنوس ، جایی که صدها کارگر مشغول پردازش و شمارش آرا بودند ، جمع شدند.
لری هوگان ، فرماندار GOP مریلند ، یک امید بالقوه ریاست جمهوری که اغلب از ترامپ انتقاد کرده است ، گفت که “هیچ دفاعی” برای اظهارات ترامپ وجود ندارد “روند دموکراتیک ما را تضعیف می کند. آمریکا در حال شمارش آرا است ، و ما باید نتایج را مانند همیشه احترام بگذاریم. ”
اما برخی دیگر که شایعه می شود کاخ سفید برای چهار سال اداره خود را در دست دارند ، خود را با رئیس فعلی همسو می کنند ، از جمله سناتور جوش هاولی ، R-Mo. ، که در توییتر خود از ادعاهای ترامپ حمایت کرد ، نوشت که “اگر 24 ساعت گذشته باشد هر چیزی را به روشنی بیان کرد ، این است که ما اکنون به قوانین جدید درستی در مورد انتخابات احتیاج داریم. ”
مقامات انتخاباتی در ایالات نبرد آریزونا ، جورجیا ، میشیگان ، پنسیلوانیا و نوادا – اعم از جمهوری خواه و دموکرات – همگی گفته اند که هیچ بی نظمی گسترده ای در رای گیری یا موارد عمده تقلب یا فعالیت غیرقانونی مشاهده نمی کنند.
حتی دولت خود ترامپ نیز ادعاهای کلاهبرداری گسترده رای دهندگان و رأی گیری غیرقانونی را پس زده است ، بدون اینکه ذکر کند ترامپ کسی است که این ادعاها را مطرح کرده است. آژانس امنیت سایبری و زیرساخت های امنیتی ، که بر امنیت انتخابات ایالات متحده نظارت می کند ، همچنین اظهار داشت که دفاتر انتخابات محلی اقدامات تشخیصی دارند که “انجام تقلب از طریق آرا تقلبی را بسیار دشوار می کند”.
مبارزات انتخاباتی ترامپ درگیر فعالیت های قانونی در سراسر ایالت های میدان جنگ است.
عصر جمعه ، قاضی دادگاه عالی ساموئل آلیتو یک درخواست GOP را تأیید کرد که به هیئت های اداری شهرستان دستور می دهد که از راهنمایی های ایالت پنسیلوانیا پیروی کنند تا آرا late دیررس را از آرا received قبل یا در روز انتخابات جدا نگه دارند. با این حال ، آلیتو ، مقامات انتخابات را به توقف شمارش آرا هدایت نکرد ، همانطور که جمهوری خواهان نیز به دنبال آن بودند.
اما قضات در میشیگان ، جورجیا و پنسیلوانیا به سرعت اقدامات قانونی دیگر را رد كردند. در عوض یک قاضی فدرال که از او خواسته شد شمارش آرا را در فیلادلفیا متوقف کند ، در عوض دو طرف را وادار کرد بدون دستور در مورد تعداد ناظران مجاز به توافق برسند.