برای ارسال پول از طریق واتس اپ: مارک زاکربرگ هیچ هزینه ای دریافت نمی شود

کالیفرنیا: هیچ هزینه ای هنگام ارسال پول از طریق واتس اپ دریافت نمی شود فیس بوک مدیر عامل مارک زاکربرگ در روز پنجشنبه (به وقت محلی) با تکان دادن توسط شرکت ملی پرداخت ها هند (NPCI) برای واتس اپ در UPI در مدل چند بانکی زندگی می کنند.
زاکربرگ طی بیانیه ای تصویری گفت که بیش از 140 بانک از آن پشتیبانی می کنند.
وی گفت: “اکنون می توانید از طریق واتس اپ به راحتی به دوستان و خانواده خود پول ارسال کنید. هیچ هزینه ای پرداخت نمی شود و توسط بیش از 140 بانک پشتیبانی می شود. و چون واتس اپ است ، امن و خصوصی نیز هست.”
وی همچنین گفت که این پرداخت ها در 10 نسخه محلی زبان هند از WhatsApp در دسترس خواهد بود. وی گفت: “آنچه شما نیاز دارید یک کارت نقدی با بانکی است که از UPI پشتیبانی می کند و می توانید بلافاصله آن را تنظیم کنید. می توانید آن را در آخرین نسخه WhatsApp بیابید.”
“ما در مورد این کار با شرکت ملی پرداخت های هند کار کرده ایم ، که نظارت بر همه چیز را برای اطمینان از اطمینان و اطمینان آن انجام می دهد. و ما آن را با استفاده از رابط پرداخت متحد هند ساخته ایم ، که برای هر کس پذیرفتن فوری پرداخت های مختلف برنامه های مختلف – و برای شرکت ها برای ارائه خدمات عالی به مردم “، وی افزود.
“وقتی مردم می توانند به ابزارهای مالی دسترسی پیدا کنند ، قدرت بیشتری برای حمایت از خود و دیگران یا راه اندازی مشاغل بیشتری دارند. در دراز مدت ، ما به نوآوری بیشتری نیاز داریم که به مردم امکان کنترل پول خود را بدهد ، و سهولت پرداخت ها گام کوچکی است که واقعاً می تواند کمک کند ، “او گفت در حالی که هند اولین کشوری است که چنین کاری انجام می دهد.
در تاریخ 5 نوامبر ، NPCI اظهار داشت که WhatsApp می تواند پایگاه کاربران UPI خود را به صورت درجه بندی شده با حداکثر 20 میلیون کاربر ثبت شده در UPI ، گسترش دهد.
NPCI در سال 2008 به عنوان یک سازمان چتر برای کار با سیستم های پرداخت خرده فروشی و تسویه حساب در هند تشکیل شد.