بهترین ردیاب حیوانات خانگی + (امکانات، خرید و نحوه استفاده)

نحوه طراحی این دستگاه ها به گونه ای است که در مواقع اضطراری با فشردن یک کلید، با شماره پیش فرض تماس گرفته می شود. لطفاً در نظر داشته باشید که در اینجا دو فناوری مورد استفاده قرار می گیرد که هرکدام هدف دیگری دارند: GPS (برای به دست آوردن مکان حیوان خانگی) و پوشش موبایلی (برای ارسال مکان یافت شه به تلفن همراه و تجسم تصویری روی نقشه در تلفن). به جای تلفن هوشمند خود ، از یک فرستنده رادیویی برای نمایش محل حیوان خانگی استفاده می شود ، بنابراین باید آن را با خود حمل کنید (که ایده آل نیست).

نیستید و همیشه می تونید از موقعیت اونها مطلع باشید. بسیار از مشتریان ما که با ما تماس میگیرن کلی سوال میپرسن ، حق هم دارن جون آشنایی با ردیاب ها ندارند ذهنشون کلی سوال بی جواب داره که کارشناسان شرکت ما به آنها پاسخ میدهند و اونها رو راهنمایی می کنند، ما اینجا سوالاتی که زیاد پرسیده شده رو قرار میدیم شاید پاسخ سوالات شما هم باشه، اگه سوال دیگه ای داشتید میتونید با ما تماس بگیرید.

یکی از دلایلی که صاحبان حیوانات خانگی عاشق ردیابهای حیوان خانگی GPS هستند، داشتن توانایی ردیابی حیوان خانگی شما در زمان واقعی و امکان دیدن موقعیت فعلی آنها بر روی نقشه از طریق برنامه موجود در تلفن یا وب سایت است. این بدان معنی است که اگر از آنها برای ردیابی کلیدها یا اشیاء دیگری که معمولاً در این نزدیکی هستند استفاده می کنید ، آنها بسیار کارآمد هستند. اگر این ماژول دارای تراشه GPS باشد، مختصات خود را به فرستنده گیرنده حیوان خانگی ارسال می کند که آنها را در صفحه نقشه نمایش می دانلود ردیاب حیوانات دهد.

صاحب حیوان خانگی دارای یک فرستنده رادیویی است و ماژول آن را به قلاده حیوان خود متصل می کند. در غیر این صورت ، ماژول جهت و مسافت خود را ارسال می کند. بقیه کارها را از طریق گوشی همراه، لپ تاپ و تبلت خود انجام خواهید داد. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که برخی از ردیاب های GPS دارای طرح اشتراک هستند و شما ضمن ثبت نام بایستی هزینه ای را به صورت ماهانه پرداخت کنید که البته با گذشت زمان به هزینه آن نیز اضافه می شود.