ترامپ با افزایش موارد Covid به پزشکان ضربه شلاق می زند

واشنگتن: دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، با یك خنجر وحشی در حرفه پزشكی ، پزشكان آمریكایی را به سودجویی از مرگ Covid-19 متهم كرد ، زیرا وی به سختی تلاش می كند فاصله 8 امتیازی آرا popular مردم در برابر رقیب دموكرات جو بایدن را فقط 72 ساعت قبل از انتخابات برطرف كند. روز
با یک ویروس کرونا ویروس دوباره که در روزهای پایانی مبارزات انتخاباتی خود پاسخ هراس را به موضوعی داغ تبدیل کرده بود ، ترامپ با انزجار یک میلیون پزشک و 3 میلیون پرستار این کشور هیچ لطفی نکرد ، با ادعای جمعه شب در میشیگان میشیگان که “ما اگر کسی از کوید بمیرد ، پزشکان پول بیشتری دریافت می کنند “، و بنابراین آنها در صورت تردید آنها را به عنوان علت مرگ انتخاب می کنند.
این اتهام برادری پزشکی را خشمگین کرد ، ارگان رهبری آن ، بدون ذکر ترامپ ، گفت که “رهبران ما باید به جای حمله به ما و وارد آوردن اتهامات بی اساس به پزشکان ، این علم را دنبال کنند و به رعایت مراحل بهداشت عمومی که ما می دانیم کار می کنند – پوشیدن لباس ماسک ، شستن دستها و تمرین فاصله فیزیکی. ”
انجمن پزشکی آمریکا در بیانیه ای گفت: “این پیشنهاد که پزشکان – در بحبوحه یک بحران بهداشت عمومی – از بیماران Covid-19 بیش از حد حساب می کنند یا برای ایستادن روی جیب خود دروغ می گویند ، اتهامی مخرب ، خشن و کاملاً اشتباه است.”
شکنجه برادری پزشکی حتی در حالی رخ داد که ویروس کرونا در آمریکا از نه میلیون نفر عبور کرد و فقط در روز جمعه حدود 90،000 مورد گزارش شد. ترامپ و همکارانش اکنون کاملاً همه گیر شده اند و حتی در مورد آن می خندند و شوخی می کنند (رئیس جمهور ، لورا اینگراهام ، مجری برنامه فاکس نیوز را به دلیل ماسک پوشیدن در تظاهرات خود دور کرد) ، اما او مورد حمله بی وقفه بایدن قرار گرفت موضوع.
“پرزیدنت ترامپ هنوز برنامه ای برای رسیدگی به Covid-19 ندارد. او از شما ، از خانواده شما ، از آمریكا دست كشید. او فقط می خواهد ما را به وحشت تعداد تلفات و درد بی حس كنیم. ما نمی توانیم چهار سال دیگر رهبری شکست خورده وی ، “بایدن گفت ، افزود که مرگ 228000 آمریکایی بر اثر ویروس” به همان اندازه که می توان تصور کرد ، پرونده رئیس جمهور یک کیفرخواست جدی است و کاملاً ردصلاحیت دارد.
جرد کوشنر ، داماد ترامپ ، اوایل ماه آوریل به باب وودوارد گفته بود که رئیس جمهور “آنچه را” توافق نامه مذاکره “خواند” در حال بازگشت کشور از پزشکان “است. کوشنر همچنین ادعا کرد که ایالات متحده به سرعت از “مرحله وحشت” و “مرحله درد” همه گیر به “مرحله بازگشت” منتقل می شود ، ادعایی که با توجه به افزایش تعداد ویروس کرونا در آمریکای میانه ، رو به وخامت است.
هر دو اهل سپتامبر به طور فزاینده ای تندتر می شوند ، زیرا در یک کارزار طولانی طاقت فرسا بحث های نهایی را ارائه می دهند که در آن روز که انتظار می رود یک روز برجسته انتخابات باشد با حضور بی سابقه در روز سه شنبه ، به اوج خود می رسد. صاحبان مشاغل گسترده در حالی که والمارت اسلحه ها را پس از بیرون کشیدن در اوایل هفته ، اسلحه ها را به مراکز فروش بازگرداند ، از ترس خشونت و غارت ، شروع به سوار شدن به فروشگاه ها در مناطق مختلف شهرهای ایالات متحده کرده اند.
نظرسنجی ها – حتی یک مورد از فاکس نیوز ، متمایل به ترامپ – نشان می دهد که او بایدن 8 امتیاز از رای مردم در سراسر کشور عقب است ، اما رئیس جمهور ایالات متحده امیدوار است که برای پیروزی در دوره دوم با یک استراتژی که بطور دقیق متمرکز بر حفظ کشورهای میادین نبرد است که آخرین بار بایدن کسب کند. سعی می کند از چنگال او فضول شود.
بیش از 90 میلیون نفر در حال حاضر رأی داده اند ، دموکرات های ثبت شده با 14 درصد بیشتر از جمهوری خواهان ثبت شده – در ایالت هایی که وابستگی حزب رأی دهندگان را گزارش می دهند. اما ثبت نام رأی گیری متقابل را منع نمی کند ، اگرچه ممکن است جمهوری خواهان به هشدار ترامپ در مورد کارآیی رأی گیری های پستی توجه کرده و رأی دادن در روز انتخابات را انتخاب کرده اند ، که می تواند منجر به یک نمایش قرمز شود ، اگر یک موج سرخ در روز سه شنبه در بسیاری از ایالات
هر دو نفر در حال جمع کردن ایالتی هستند که ترامپ آخرین بار حدود یک درصد یا کمتر پیروز شد ، از جمله پنسیلوانیا (44000 حاشیه رای) ، ویسکانسین (25،000) و میشیگان (10،000) ، علاوه بر فلوریدا ، دولت برای چندین دوره انتخاباتی که تقریباً یک درصد به هر دو طرف در حال چرخش است.
ترامپ قرار است روز شنبه در چهار راهپیمایی در پنسیلوانیا (با 20 رأی انتخاباتی) سخنرانی کند ، سه مورد از آنها در مناطق حومه ای است که سعی دارد رای دهندگان سفید پوست را بترساند تا در صورت به قدرت رسیدن دموکرات ها ، جان و مال آنها را به خطر بیندازد. تمرکز دموکرات ها بر مشارکت در مناطق شهری است که جمعیت متنوع تری از جمله سیاه پوستان تمایل به حمایت از آنها دارند.
به نظر نمی رسد استراتژی ترامپ در مورد تقبیب مداوم بایدن از نظر سن و ادعای فساد مالی وی ، مورد توجه قرار گرفته باشد ، زیرا وی خود از هر دو مورد آسیب پذیر است. “بایدن یک سیاستمدار شنیع و ناخوشایند ، شلخته و فاسد است که برای مدت 47 سال کاری جز خیانت به شما انجام نداده است. او به چشمان شما نگاه خواهد کرد ، و سپس به سمت راست برگردد و از پشت به شما خنجر بزند. تنها چیزی که او برای او مهم است قدرت سیاسی “، رئیس جمهور ایالات متحده در یک راهپیمایی گفت ، هشدار داد که دموکرات” به لابی گران ، چین ، داروسازی بزرگ و کشورهای خارجی فروخته خواهد شد “و” دوستان خود را غنی خواهد کرد “.