ترامپ در نظر دارد که چگونه به مبارزه ادامه دهد ، و یک خروجی برازنده پیدا کند

واشنگتن: رئیس جمهور دونالد ترامپ هرگز شکست را قبول نمی کند. اما او اکنون با گزینه ای آشکار که دموکرات است مواجه است جو بایدن برنده کاخ سفید شده است: به لطف ملت ، لطف کنید و قبول نکنید – و به هر حال از خانه بیرون شوید.
پس از نزدیک به چهار روز شمارش شکنجه ای که روز شنبه برای بایدن یک پیروزی به همراه داشت ، ترامپ همچنان اصرار داشت که مسابقه به پایان نرسیده است. او ادعاهای بی اساس در مورد تقلب در رای دهندگان را بیرون کشید ، وعده داد که اقدامات قانونی را در پیش خواهد گرفت و توئیت های اصلی را به اصطلاح اصرار داشت که “این انتخابات را با پیروزی زیاد” برنده خواهد کرد.
به گفته نزدیکان وی انتظار نمی رود که ترامپ هرگز رسماً تسلیم شود ، اما به احتمال زیاد در پایان دوره کار خود کاخ سفید را با کینه توزی تخلیه می کند. تلاشهای مداوم وی برای غیرعادلانه جلوه دادن انتخابات هم تلاشی برای تسکین یک نفس کبود است و هم نشان دادن طرفداران وفادار خود که هنوز در حال جنگ است. این می تواند برای حفظ انرژی در آینده برای آنها مهم باشد.
مشاور اقتصادی ترامپ گفت: “او قصد جنگ دارد.” لری کودلو گفت در حالی که مشخص شد رئیس جمهور به سمت شکست پیش می رود.
آیا ترامپ هرگز تسلیم خواهد شد؟ راجر استون ، دوست و مشاور دیرینه ترامپ ، که رئیس جمهور اخیراً او را عفو کرد ، گفت: “من شک دارم.” در نتیجه ، استون گفت ، بایدن “بیش از دوره ریاست جمهوری خود ابر خواهد داشت با نیمی از مردم کشور معتقدند که او غیرقانونی انتخاب شده است. ”
متفقین اظهار داشتند كه اگر ترامپ در سالهای آینده بخواهد امپراتوری رسانه ای را راه اندازی كند ، انگیزه ای برای طولانی كردن این درام دارد. بنابراین ، اگر او قصد دارد درب را برای بازگشت احتمالی سال 2024 باز نگه دارد – در آن زمان فقط یک سال بزرگتر از بایدن است.
در حلقه نزدیک او افراد زیادی وجود دارند که وی را وادار می کنند ، از جمله وکیل شخصی وی ، رودی جولیانی. شهردار سابق نیویورک قول داده است که مدارکی راجع به تقلب در رأی دهندگان به رئیس جمهور ارائه دهد اما نتیجه کمی داشته است ، از جمله در یک کنفرانس مطبوعاتی که وی روز شنبه در پارکینگ یک شرکت کوچک محوطه سازی فیلادلفیا در کنار یک کتابفروشی بزرگسالان برگزار کرد.
پسران بزرگسال ترامپ ، دونالد جونیور و اریک نیز از پدرشان خواسته اند که به جنگ ادامه دهد و جمهوری خواهان را به چالش کشید تا در کنار آنها بایستند.
با این حال سایر متحدان سیاسی و مقامات کاخ سفید ترامپ را تحت فشار قرار داده اند تا لحن خود را تغییر دهد و به یک انتقال آرام متعهد شود. آنها به او تأكید كرده اند كه تاریخ قضاوت سختگیرانه درباره هر اقدامی كه او انجام دهد و این باعث تضعیف جانشین وی شود ، خواهد بود. و آنها به او توصیه کرده اند که در هفته آینده سخنرانی کند و متعهد شود که از انتقال حمایت می کند.
مشاور ارشد و داماد ترامپ جارد کوشنر به دیگران گفته است كه وی از رئیس جمهور خواسته است نتیجه مسابقه را بپذیرد – حتی اگر ترامپ با نحوه دستیابی به آن توافق نكند.
در فاکس نیوز ، جایی که میزبانان نخست وقت تأثیر زیادی بر ترامپ دارند ، لورا اینگراهام به اعتقاد رئیس جمهور که انتخابات ناعادلانه بوده است صدای خود را اعلام کرد ، در عین حال از او خواست که میراث خود را در ذهن داشته باشد – و وضعیت خود را به عنوان یک پادشاه GOP حفظ کند – با ترک ظرافت دفتر.
وی روز پنجشنبه گفت: “اگر و هنگامی که زمان پذیرش نتیجه نامطلوب در این انتخابات فرا رسیده است ، و ما امیدواریم که هرگز به نتیجه نرسد ، پرزیدنت ترامپ باید این کار را با همان لطف و خونسردی انجام دهد که در آن سالن با ساوانا گاتری نشان داد” “میراث پرزیدنت ترامپ تنها در صورتی اهمیت خواهد یافت که وی تمرکز خود را بر پیشبرد کشور داشته باشد.”
این داستان بر اساس مصاحبه با بیش از ده تن از دستیاران و متحدان ترامپ است که بسیاری از آنها خواستند نامشان فاش نشوند و در مورد بحث های داخلی صحبت کنند.
اینکه انتقال مسالمت آمیز قدرت حتی در تردید بود ، نشان دهنده عادات خردکننده رئیس جمهور اردک اکنون لنگ است ، که حتی در پیروزی هرگز اعتراف نکرد که آرا popular عمومی را در سال 2016 از دست داده است.
اکثر دستیاران معتقد بودند که رئیس جمهور آخر هفته تصمیم می گیرد تا در مورد طرحی تصمیم بگیرد ، که مطمئناً اقدامات قانونی بیشتری را در بر خواهد گرفت. اما برخی از دستیاران بر این باورند که درگیری های قانونی بیش از آنکه به نتیجه برسد بیشتر به دنبال ایجاد یک جنگ است.
برخی نشانه ها وجود داشت که ترامپ در حال حرکت به مسیری کمتر بحث برانگیز بود ، حتی در حالی که او همچنان با عصبانیت از دستیاران خود شکایت می کرد ، شکایات قدیمی درباره تحقیقات روسیه را که از زمان باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا آغاز شده بود ، احیا کرد ،
روز جمعه ، ترامپ در بیانیه ای پیشنهاد کرد که برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات از هر راهی در این قانون استفاده می کند. متفقین آن را به عنوان تصدیق گزنده از نتیجه احتمالی تفسیر کردند.
ترامپ در بیانیه گفت: “ما این فرایند را از هر جنبه قانون پیگیری خواهیم کرد تا اطمینان حاصل شود که مردم آمریکا به دولت ما اعتماد دارند.” “من هرگز از جنگ برای شما و ملت ما دست بر نخواهم داشت.”
روز شنبه ، کاخ سفید بیانیه ای فشرده منتشر کرد و گفت رئیس جمهور “نتایج یک انتخابات آزاد و عادلانه را می پذیرد” و دولت “از تمام الزامات قانونی پیروی می کند.”
هنوز نگرانی هایی وجود داشت که سخنان ترامپ باعث ایجاد تنش در کشوری شود که پیش از انتخابات به شدت به اختلاف افتاده بود. درگیری های جدا شده در نزدیکی مراکز جدول بندی در فیلادلفیا و ققنوس گزارش شده است.
معترضان طرفدار ترامپ – برخی از آنها آشکارا اسلحه و اسلحه به دست داشتند – روز جمعه در خارج از تاسیسات تجمع در چند شهر اطراف کشور تجمع کردند و به اتهامات بی اساس ترامپ مبنی بر تلاش دموکرات ها برای سرقت کاخ سفید پاسخ دادند.
مبارزات انتخاباتی ترامپ و کمیته ملی جمهوری خواهان طرفداران خود را با التماس فراوان وجه نقد بمباران کرده اند و از روز سه شنبه ده ها میلیون دلار جمع آوری کرده اند ، به گفته افراد آشنا به این موضوع. بخشی از این پول برای بازنشستگی بدهی تبلیغات انتخاباتی در نظر گرفته شده بود ، اما مابقی می توانست برای ادامه یک کارزار عمومی تهاجمی برای تضعیف ایمان به نتیجه انتخابات استفاده شود.
مبارزات انتخاباتی بایدن صبر و شکیبایی خود را محدود کرد.
اندرو بیتس ، سخنگوی بایدن ، روز جمعه گفت: “همانطور که در 19 ژوئیه گفتیم ، مردم آمریکا تصمیم خواهند گرفت در این انتخابات تصمیم بگیرند.” و دولت ایالات متحده کاملاً قادر به همراهی متجاوزان از کاخ سفید است. ”
ترامپ ، که به نظر می رسد حساب پرحجم توییتر وی ورود مناسب برای هر موقعیتی است ، در سال 2016 این توصیه را ارائه داد: “ولادیمیر پوتین امروز در مورد هیلاری و دمس گفت: “به نظر من ، تحقیرآمیز است. فرد باید بتواند با عزت از دست بدهد ،” خیلی درست است! ”
با نزدیک شدن به دوره ترامپ ، توصیه های ولتر در مورد تعادل بخشیدن به زندگی شخصی با امور ملی و جهانی قابل تأمل است. تحریک کمتر ، آرامش بیشتر: