تلفات تصادفات معدن زغال سنگ چین به 23 رسیده است

پکن: شمار کشته شدگان به دلیل اینکه نشت مونوکسیدکربن مقامات روز یکشنبه گفتند که در داخل یک معدن ذغال سنگ در جنوب غربی چین به 23 رسیده است ، در حالی که یک نفر نجات یافته است.
این حادثه حوالی ساعت 5 عصر (به وقت محلی) روز جمعه در محل تعطیل رخ داد دیائوشویدونگ کالری در منطقه یونگچوان از چونگ کینگ شهرداری.
کشته شدگان در میان 24 نفری هستند که در زیر زمین گرفتار شده اند سطح بیش از حد گاز مونوکسیدکربن در معدن ذغال سنگ ، جایی که آنها تجهیزات را در یک گودال از بین می بردند.
معدن بیش از دو ماه قبل به حالت تعلیق درآمد و تعطیل شد.
خبرگزاری دولتی شینهوا روز یکشنبه گزارش داد که علت این حادثه بیشتر در دست بررسی است.
به گفته اداره مدیریت اورژانس محلی ، معدن زغال سنگ دیاوشویدونگ ، که در سال 1975 تأسیس شد و در سال 1998 به مالکیت خصوصی رسید ، ظرفیت تولید سالانه 120،000 تن زغال سنگ را دارد.
در مارس 2013 ، مسمومیت با سولفید هیدروژن در معدن سه کشته و دو زخمی برجای گذاشت.
اگرچه در سالهای اخیر با بهبود ایمنی ، مرگ و میر در معادن ذغال سنگ کاهش یافته است ، اما حوادث معدنکاری در چین که بزرگترین تولید کننده زغال سنگ در جهان است ، معمول است.
دست کم 16 نفر در اواخر سپتامبر جان خود را از دست دادند زیرا میزان بالای مونوکسیدکربن کربن در معدن ذغال سنگ Songzao در چونگ کینگ گرفتار شد.
چین که هم بزرگترین تولید کننده و مصرف کننده زغال سنگ در جهان است ، هم اکنون بیش از 100 گزارش داده است استخراج از معادن زغال سنگ تصادفات در سال 2020
در ماه نوامبر ، دولت بازنگری یک ساله تمام معادن ذغال سنگ فعال و پروژه های استخراج زغال سنگ را با تمرکز بر زیرساخت ها ، مدیریت پیشگیری از خطر و توانایی های واکنش اضطراری و نجات آغاز کرد.
تولید زغال سنگ در چین برای رسیدن به اهداف تولید معمولاً بین ماه های نوامبر و فوریه افزایش می یابد.