“تمام شده است؟” بولسونارو برزیل انتخابات ایالات متحده را زیر سوال می برد

برزیل: رئیس جمهور برزیل جائر بولسونارو، یک متحد نزدیک به دونالد ترامپ و یکی از معدود رهبران برجسته جهان که هنوز تبریک نگفته اند جو بایدن در مورد پیروزی خود در انتخابات ، روز پنجشنبه پرسید که آیا رای گیری در ایالات متحده واقعاً تمام شده است؟
در صحبت با طرفداران خارج از محل اقامت رسمی خود ، از بولسونارو س whatال شد که نظر شما درباره نتیجه انتخابات آمریکا چیست.
او از طرفدار پرسید: “اما آیا این کار به پایان رسیده است ، آیا انتخابات از قبل به پایان رسیده است؟”
رهبر برزیل ، که قول داده بود اولین کسی باشد که انتخاب مجدد ترامپ را تبریک می گوید ، یک هفته در حال نزدیک شدن است بدون اینکه به بیدن ، که پیش بینی می شود اکثریت آرا popular مردم و انتخابات را به دست آورد ، تبریک بگوید.
وضعیت رهبر برزیل می تواند نوعی آغاز سنگین در روابط با بایدن باشد که برنامه آن با برزیل احتمالاً شامل آدرس دهی به آمازون است جنگل زدایی و حقوق بشر.
روز سه شنبه ، وی همچنین بایدن را به عنوان “كاندیدا” معرفی كرد و اظهار نظری كرد كه بایدن در جریان بحث ریاست جمهوری آمریكا گفت كه برزیل باید با كمك خارجی از جنگل زدایی بجنگد یا با “عواقب اقتصادی” مشخص روبرو شود.
بولسونارو گفت: “اخیراً دیدیم که یک نامزد بزرگ برای رئیس دولت می گوید اگر آتش آمازون را خاموش نکنم ، او موانع تجاری در برابر برزیل ایجاد خواهد کرد.”
“و چگونه می توانیم با همه اینها کنار بیاییم؟ فقط دیپلماسی کافی نیست … وقتی بزاق تمام می شود ، باید باروت داشته باشد ، در غیر اینصورت م itثر نیست.”