تگزاس: راننده تصادف مرگبار تگزاس به قتل عمد متهم شد

براونزویل: راننده یک خودروی شاسی بلند که در یک ایستگاه اتوبوس با جمعیتی از مردم تصادف کرد. براونزویلپلیس تگزاس روز دوشنبه اعلام کرد که هشت نفر را به قتل رساند، به قتل عمد متهم شده است.
مقامات معتقدند راننده جورج آلوارز34 ساله اهل براونزویل، صبح یکشنبه پس از روشن شدن چراغ قرمز کنترل خود را از دست داد و با جمعیت ونزوئلایی خارج از یک مرکز مهاجران برخورد کرد. مقامات هنوز در حال بررسی عمدی بودن این سقوط بودند.
رئیس پلیس فلیکس ساوسدا گفت که آلوارز به هشت فقره قتل عمد و 10 مورد حمله شدید با یک سلاح مرگبار متهم شده است.
Sauceda صبح دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: این شاسی بلند از چراغ قرمز عبور کرد، کنترل خود را از دست داد، به پهلو برگشت و به 18 نفر برخورد کرد. وی گفت: 6 نفر در صحنه جان باختند و 12 نفر وخیم زخمی شدند. مقامات گفته اند که تعداد کشته شدگان بعداً به هشت نفر افزایش یافت.
او گفت که آلوارز سعی کرد فرار کند، اما توسط چند نفر در صحنه بازداشت شد.
قربانیانی که با وسیله نقلیه تصادف کردند، پس از گذراندن شب در پناهگاه شبانه منتظر اتوبوس بودند تا به مرکز شهر براونزویل بازگردد. خواهر نورما پیمنتل، مدیر اجرایی خیریه کاتولیک دره ریو گراند.
ویکتور مالدونادو مدیر پناهگاه گفت که بیشتر قربانیان مردان ونزوئلایی بودند. مقامات گفتند که براونزویل طی دو هفته گذشته به دلایل نامشخص شاهد افزایش مهاجران ونزوئلا بوده است. روز پنجشنبه، 4000 نفر از حدود 6000 مهاجری که در بازداشتگاه گشت مرزی در دره ریو گراند تگزاس به سر می برند، ونزوئلایی بودند.
پلیس یک نمونه خون را بازیابی کرد و آن را به آزمایشگاه ایمنی عمومی تگزاس فرستاد تا از نظر وجود مواد مسموم کننده آزمایش کند.