تیراندازی از طریق رانندگی در آمریکا یک رهگذر 12 ساله را کشت و 3 نفر را زخمی کرد

هارتفوردمقامات روز جمعه گفتند که گلوله‌هایی که از یک خودروی تندرو در پایتخت کانکتیکات به بیرون پرتاب می‌شد، یک رهگذر 12 ساله بی‌گناه را کشت و سه نفر دیگر را که دارای برگه‌های رپ شامل جنایات اسلحه بودند، زخمی کردند.
پلیس شهر اعلام کرد که مظنونان تیراندازی از طریق اتومبیل، کمی بعد از ساعت 8:30 بعد از ظهر پنجشنبه سه مرد را که در یک پیاده رو در خیابانی مسکونی نه چندان دور از مرکز شهر هارتفورد ایستاده بودند، هدف قرار دادند.
راز پیرس، دانش آموز کلاس هفتم مدرسه راهنمایی میلنر، هفتمین قربانی قتل سال هارتفورد شد. پلیس گفت که او در یک ماشین پارک شده نشسته بود که به سرش شلیک شد. او صبح جمعه درگذشت. انتظار می رفت که سه قربانی دیگر، مردان 16، 18 و 23 ساله زنده بمانند.
شهردار: «این روز دردناکی در جامعه ماست لوک برونین در یک کنفرانس خبری صبح در خارج از مقر پلیس گفت. “من حرفی ندارم. می خواهم به مادر و عزیزان Secret بگویم که همه ما عمیقا متاسفیم. که امروز در غم و اندوه ، در دعا و با عشق با آنها هستیم … تراژدی مانند این موج می زند. در یک جامعه ظاهر می شود و بر بسیاری از افراد تأثیر می گذارد.”
ستوان پلیس Aaron Boisvert گفت Secret یک نظاره گر بی گناه بود. او گفت: “بسیار غم انگیز. بسیار تاسف بار. ناراحت کننده.”
بازرسان روز جمعه به جستجوی مظنونان پرداختند. بویزورت گفت که تیراندازی در ویدئوی نظارتی ضبط شده است، اما فیلم دانه دانه بود و پلیس در تلاش برای شناسایی خودروی مشکوک بود. مقامات معتقدند دو نفر در این خودرو بودند.
هنوز مشخص نیست که چرا این سه مرد مورد هدف قرار گرفتند.
برونین گفت که هر سه برای پلیس شناخته شده بودند، زیرا دارای سوابق جنایی گسترده ای بودند که شامل دستگیری با سلاح گرم نیز می شد. او گفت که به نظر می رسد یکی از قربانیان زنده مانده در شرایط آزمایشی و دیگری در انتظار صدور حکم برای جرم داشتن سلاح گرم است.
شهردار از سه قربانی خواست تا با پلیس همکاری کنند.
برونین گفت: “من معتقدم که آنها می دانند چه کسی گلوله هایی را شلیک کرد که یک دختر 12 ساله را کشت.” و همکاری نکردن با بازرسان قابل قبول نیست… این برای خانواده او منصفانه نیست. این برای عزیزان او عادلانه نیست. این برای حافظه او منصفانه نیست، برای جامعه ما منصفانه نیست.”
لزلی تورس رودریگز، سرپرست مدارس شهر در کنفرانس خبری گفت که خدمات مشاوره و پشتیبانی دیگر در مدرسه Secret و سایر مدارس در سراسر منطقه ارائه شده است.
او گفت: «وقتی فاجعه‌ای مانند این اتفاق می‌افتد، موج‌های گسترده‌ای دارد. “و برای ما، Secret یکی از دانش آموزان زیبا و بسیار توانمند ما بود. و ما همه تیم های پشتیبانی بحران خود را فعال کرده ایم.
تورس رودریگز گفت: «تروما در هارتفورد و مدارس دولتی هارتفورد برای ما بیگانه نیست. “بنابراین واقعاً برای ما سخت است که وقتی رویدادها اتفاق می‌افتد تقسیم یا جدا شویم. بنابراین در حالی که می‌خواهیم همه حمایت‌هایمان و شرکایمان را تقویت کنیم، مقابله با آسیب یک فرآیند طولانی است.”
چندین کودک که تقریباً همه آنها نوجوان بودند، طی چند سال گذشته در هارتفورد به ضرب گلوله کشته شدند. دو سال پیش، سه ساله راندل جونز در حالی که در یک خودرو با اعضای خانواده در جریان تیراندازی رانندگی بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت. پلیس معتقد است مردی در ماشین راندل هدف مورد نظر بوده است. پرونده دو نوجوان متهم به قتل راندل همچنان در حال رسیدگی است.