جراحی گوش برجسته

 

در این زمان پزشک جراحی اتوپلاستی یا گوش برجسته برجسته را در صورت مشاهده بدشکلی انجام می دهد. جراح یک برش کوچک در پشت گوش برجسته بیرون زده ایجاد می کند، به طوری که پس از عمل یک اسکار کوچک باقی می ماند که برای دیگران قابل مشاهده نیست.

کودک باید یک بیماری جدی یا عفونت مزمن گوش برجسته داشته باشد که چندین سال درمان نشده باشد. من یکی ندارم اکثر عوارض جانبی مرتبط با جراحی گوش برجسته آشکار را می توان با آنتی بیوتیک ها و لوله های زهکشی مخصوص بعد از جراحی درمان کرد. این عوارض جانبی شامل موارد زیر است:

برخی مشکلات و عوارض جانبی البته در موارد بسیار نادری در فرآیند اتوپلاستی رخ می دهد. اگرچه اتوپلاسموز در کودکان بسیار شایع است و در سنین پایین توصیه می شود، بزرگسالان نیز ممکن است جراحی برجسته گوش برجسته انجام دهند.

گوش برجسته های بیرون زده در یک یا هر دو طرف البته نباید کر باشند.

 

در بیشتر موارد، جراحی زیبایی برای نقص شدید گوش برجسته مادرزادی در سن شش سالگی یا بیشتر توصیه می شود. این گوش برجسته های بیرون زده را می توان با جراحی برداشت و گوش برجسته بیرون زده بیرونی را طوری تغییر داد که شبیه گوش برجسته بیرون زده دیگر شود.

پس از برداشتن پانسمان، به بیمار توصیه می شود که به مدت یک تا چند هفته (به خصوص در شب) روی گوش برجسته های بیرون زده عمل شده بانداژ بمالد.

لازم به ذکر است که جای زخم بعد از گوش برجسته برجسته بیرون زده بیرون زده است اما به دلیل بیرون زدگی پشت گوش برجسته با چین و چروک های گوش برجسته بیرون زده قابل مشاهده نیست. افرادی که نیاز به جراحی برجسته گوش برجسته دارند؟

جراحی گوش برجسته اصلاحی که اتوپلاستی نامیده می شود  اینجا کلیک کنید باید برای گوش برجسته های برآمده ای که بیش از 2 سانتی متر از پشت سر بیرون زده اند در نظر گرفته شود. این عمل با یک برش در پشت گوش برجسته بیرون زده شروع می شود، در چین پشت گوش برجسته بیرون زده، جایی که گوش برجسته بیرون زده به سر متصل می شود.

 

بیمه می تواند هزینه های جراحی را برای اصلاح نقص مادرزادی یا صدمات تروماتیک پوشش دهد. انجام این کار منجر به طولانی تر شدن فرآیند بیهوشی عمومی، دوره نقاهت طولانی تر و تعهد بیشتر به مراقبت های بهداشتی می شود. علاوه بر اصلاح بیرون زدگی، گوش برجسته های بیرون زده را می توان تغییر شکل داد، اندازه آنها را کاهش داد یا متقارن کرد.

در موارد شدید، جراح ممکن است یک قطعه مثلثی کوچک را در پایین صدف بیرون زده گوش برجسته برش دهد. مهم این است که بیمار دیدگاه مثبت و اهداف روشنی داشته باشد و در عین حال انتظارات معقولی از نتایج جراحی زیبایی استثنایی گوش برجسته داشته باشد.

یک جراحی زیبایی برجسته گوش برجسته چقدر طول می کشد؟ این فرآیند حدود دو ساعت طول می کشد. جراحی اتو ریه معمولاً حدود 2 ساعت طول می کشد. بزرگ شدن گوش برجسته بیرون زده: برای گوش برجسته های بیرون زده که به طور غیرعادی کوچک هستند یا به طور کامل رشد نکرده اند استفاده می شود. ک

کسانی که گوش برجسته بیرون زده دارند می توانند از جراحی اتو ریوی برای کاهش اندازه و شکل آن به دلخواه استفاده کنند. در پزشکی به عمل زیبایی گوش برجسته بیرون زده، عمل زیبایی گوش برجسته بیرون زده یا اتوپلاستی می گویند.

 

جراحی گوش برجسته بیرون زده شکسته به عنوان گوش برجسته برجسته بیرون زده نیز شناخته می شود. عمل زیبایی گوش برجسته بیرون زده که به آن اتوپلاستی نیز می گویند، تغییر شکل، موقعیت یا اندازه گوش برجسته بیرون زده است.

این نوع اتوپلمی شامل نزدیک کردن گوش برجسته های بیرون زده به سر است. قبل از انجام عمل گوش برجسته برجسته، نوع جراحی را با بیمه گر خود در میان بگذارید تا بدانید چه پوششی باید از بیمه داشته باشید. بنابراین قبل از انجام هر گونه عملیات بهتر است با شرکت بیمه خود مشورت کنید.

هر دارویی که در بهبود قابل مشاهده گوش برجسته اختلال ایجاد کند، باید قبل و بعد از جراحی اتو ریوی قطع شود. با این حال بیمار در هر سنی قابل عمل است. به والدین توصیه می شود از لمس گوش برجسته های بیرون زده در بیماران جوان تر جلوگیری کنند. اکثر بیماران پس از جراحی قابل توجه گوش برجسته احساس ناراحتی و درد می کنند.