جورجیا باز هم نتایج انتخابات را نشان می دهد که جو بایدن برنده شده است

ATLANTA: مقام ارشد انتخابات جورجیا روز دوشنبه نتایج انتخابات ایالت را مجدداً تأیید کرد پس از بازشماری مجدد درخواست شده توسط دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، بار دیگر جو بایدن دموکرات را تأیید کرد و فرماندار سپس 16 منتخب ریاست جمهوری این ایالت را مجدداً معرفی کرد. وزیر امور خارجه براد رافنسپرگر قبل از تصدیق مجدد نتایج ، در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاپیتول ایالت گفت: “ما اکنون سه بار رأی گیری قانونی کرده ایم و نتایج بدون تغییر باقی مانده است.”
قانون جورجیا به یک نامزد بازنده این امکان را می دهد که اگر اختلاف بین نامزدها در حد 0.5 درصد باشد ، درخواست بازشماری کند.
ترامپ پس از نتایج تأیید شده توسط رافنسپرگر ، خواستار بازشماری مجدد رای گیری شد که نشان داد بایدن با اختلاف 12،670 رأی یا 0.25 درصد از تقریبا 5 میلیون رأی گیری شده ، رهبری شده است.
در هنگام بازشماری آرا ، که با استفاده از اسکنرهایی که آرا read را می خوانند و آرا می دهند ، انجام شد ، اختلاف در مجموع آرا در برخی از شهرستان ها وجود داشت.
از آنجا که نتایج بازشماری به نتایج رسمی تبدیل می شود ، این کشورها مجبور شدند نتایج خود را دوباره ثبت کنند.
دفتر وی در یک خبرنامه گفت که پس از انجام این کار ، وزیر امور خارجه نتایج سراسری را مجدداً تأیید کرد.
كدی هال ، سخنگوی گفت ، كامپ سپس 16 نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری – همه دموكرات های برجسته – را مجدداً تأیید كرد.
ثبت مجدد نتایج قبل از موعد مقرر “بندر امن” فدرال در روز سه شنبه انجام می شود – کنگره نمی تواند از انتخاب کنندگانی که تا آن تاریخ مطابق با قانون ایالت نامگذاری شده اند ، چشم پوشی کند.
بازشماری مجدد آرا third سوم آرا in در انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت بود. پس از شمارش اولیه پس از روز انتخابات ، رافنسپرگر رقابت ریاست جمهوری را برای حسابرسی مورد نیاز قانون ایالت انتخاب کرد.
وی گفت ، این حاشیه محدود باعث شد تا حسابرسی تقریباً 5 میلیون رأی در آن مسابقه با دست شمارش مجدد شود. این شمارش همچنین پیروزی بایدن را تأیید کرد.
تعداد کل آرا in در نتایج بازشماری که روز دوشنبه تصویب شده و در وب سایت وزیر امور خارجه قرار گرفته است ، 766 کمتر از تعداد تصدیق شده در اولین آرا the پس از انتخابات بود.
برتری بایدن از 12،670 به 11،779 رسید. به نظر می رسد که بیشتر به دلیل اختلاف در منطقه فولتون ، پرجمعیت ترین ایالت باشد که بیشتر مناطق آتلانتا را در بر می گیرد.
نتایج بازشماری شهرستان فولتون 880 رأی کمتر از نتایج تأیید شده پس از شب انتخابات را نشان داد ، با اکثریت قریب به اتفاق آرا از کل بایدن در شهرستان.
گابریل استرلینگ ، که بر اجرای سیستم رای گیری جدید این ایالت نظارت داشت ، اختلاف در شهرستان را “کمی نگران کننده” خواند اما گفت این یک شهرستان بزرگ است که دارای مسائل مدیریتی است.
وی همچنین خاطرنشان کرد که اختلاف برای تغییر نتیجه کلی انتخابات کافی نیست.
همچنین روز دوشنبه ، یک قاضی فدرال دادخواست را که به نمایندگی از منتخبان ریاست جمهوری جمهوری خواه توسط سیدنی پاول ، وکیل سابق ترامپ ، مطرح شد ، رد کرد.
این دادخواست ادعای تقلب گسترده را داشت و سعی داشت نتایج مسابقه ریاست جمهوری در جورجیا را غیرقابل تحریف کند.
در این دادخواست ، “شاکیان اساساً شاید فوق العاده ترین تخفیفی را که تاکنون در هر دادگاه فدرال در رابطه با انتخابات خواسته است ، از دادگاه بخواهند.
آنها می خواهند این دادگاه قضاوت خود را به جای 2 و نیم میلیون رأی دهنده در جورجیا كه به جو بایدن رأی داده اند جایگزین كند و من تمایلی به این كار ندارم. ”
به طور جداگانه ، یک چالش انتخاباتی که روز جمعه توسط ترامپ ، مبارزات انتخاباتی وی و رئیس حزب جمهوری خواه جورجیا دیوید شفر مطرح شد ، توسط دادگاه عالی شهرستان فولتون رد شد زیرا این مدارک به طور نامناسبی تکمیل شده بود و فاقد هزینه های مناسب تشکیل پرونده بود.
حتی وقتی پرونده های قضایی توسط ترامپ و متحدانش در سراسر کشور رد شده است ، رئیس جمهور همچنان ادعاهای بی اساس مکرر درباره کلاهبرداری گسترده را ادامه می دهد.
در جورجیا ، او انتقادات رافنسپرگر و کمپ ، هر دو جمهوری خواه را باریده است.
در همین حال ، رافنسپرگر ثابت قدم در دفاع از سلامت انتخابات در این ایالت ثابت قدم بوده و كمپ گفته است كه او قدرت دخالت در انتخابات را ندارد.
رافنسپرگر روز دوشنبه در کنفرانس خبری گفت: “من می دانم که افرادی متقاعد شده اند که انتخابات با مشکلاتی همراه بود ، اما شواهد ، شواهد واقعی و واقعیت ها داستان دیگری را برای ما بازگو می کنند.”
ساعاتی قبل از آمدن به تظاهرات شنبه شب به گرجستان ، ترامپ با كمپ تماس گرفت و از او خواست كه جلسه ویژه قانونگذاری را برگزار كند. فرماندار قبول نکرد.
ترامپ روز یکشنبه در توییتی ، از کمپ و فرماندار ستاد جف دانکن به دلیل بی عملی انتقاد کرد و دوباره خواستار جلسه ویژه شد.
پس از آنكه چهار قانونگذار ایالتی جمهوری خواه روز یكشنبه نیز درخواست جلسه ویژه ای كردند ، كمپ و دانكن بیانیه ای ارائه كردند و گفتند كه تشکیل جلسه ویژه برای انتخاب طیف متفاوتی از انتخاب كنندگان ریاست جمهوری طبق قوانین ایالتی یا فدرال مجاز نیست.