جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده می گوید ، ما در حال شروع انتقال هستیم

واشنگتن: جو بایدن رئیس جمهور منتخب ایالات متحده روز سه شنبه گفت با وجود امتناع ترامپ از پذیرفتن شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، او آماده است تا انتقال برای تصدی ریاست جمهوری را آغاز کند.
بایدن هنگام سخنرانی در یک کنفرانس مطبوعاتی در ویلمینگتون ، دلاور.
وی همچنین ابراز اطمینان کرد که عدم تمایل مخالفانش برای تصدیق پیروزی وی در این مرحله ، نتیجه چندانی در برنامه ریزی وی و آنچه از این پس تا 20 ژانویه قادر به انجام آن خواهد بود ، ندارد.
وی گفت: “من فکر می کنم که کل حزب جمهوری خواه در موقعیتی قرار گرفته است که دارای چند استثناable قابل توجه است که توسط رئیس جمهور مستقر مورد تهدید خفیف قرار گرفته است.”
وی در پاسخ به این سال که در صورت ملاقات با ترامپ چه می گوید ، گفت: آقای رئیس جمهور ، من مشتاقانه منتظر صحبت با شما هستم.
بایدن ، معاون سابق رئیس جمهور ، در سومین تلاش خود در کاخ سفید، ترامپ را در یک انتخابات نزدیک به هم شکست و 46 امین رئیس جمهور شد ایالات متحده.
چهار دهه واشنگتن این رقم حدود 74 میلیون رأی آورد ، 4 میلیون بیشتر از رئیس جمهور.
لحظاتی بعد از پیش بینی بیدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ، ترامپ با قبول اینكه انتخابات “خیلی دور از دسترس نیست” از پذیرش شکست خودداری كرد و با مبارزات انتخاباتی مجدد خود قول چالش های قانونی را داد.
به گزارش هیل ، ستاد انتخاباتی ترامپ چندین پرونده قضایی را برای به چالش کشیدن نتایج در چند ایالت میدان جنگ تشکیل داده است ،