جو بایدن به کلیسا می رود ، دونالد ترامپ پس از نتیجه انتخابات ایالات متحده به زمین گلف می رود

واشنگتن: یک روز پس از رئیس جمهور شدن ، جو بایدن در حالی که رئیس جمهور آمریکا را ترک می کرد برای نماز یکشنبه به کلیسایی رفت دونالد ترامپ به سمت یک زمین گلف در یک ویرجینیا حومه شهر.
بایدن 77 ساله با اتومبیل خود را به سمت سنت جوزف ، رومی تاریخی سوار کرد کلیسای کاتولیک پیچیده ، در شهرستان قلعه نویی در دلاور. دخترش اشلی بایدن و نوه اش به او پیوستند شکارچی.
ترامپ 74 ساله ، صبح روز یکشنبه پس از یک سری توییت ها ، به یک زمین گلف خود در حومه ویرجینیا واشنگتن دی سی رفت.
تعداد معدودی از تظاهرکنندگان در پیاده روهای نزدیک ورودی زمین گلف صف کشیده بودند.
برخی از آنها پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: “ORANGE CRUSHED”؛ “TRUMPTY DUMPTY یک سقوط بزرگ داشته است”. چند تابلوی تبلیغاتی طرفدار ترامپ نیز وجود داشت.
ترامپ روز شنبه در حال بازی گلف بود که شبکه های خبری بزرگ آمریكا اعلام كردند كه وی در انتخابات آمریكا به رقیب دموكراتش بایدن باخته است.
معاون رئیس جمهور منتخب کامالا هریس صبح روز یکشنبه توئیتی یک کلیپ ویدئویی از سخنرانی پیروزی خود را یک شب قبل منتشر کرد که در آن در مورد مادر هندی اش صحبت کرد.
هریس در توئیتی نوشت: “من به مادر خود ، شیامالا گوپالان هریس و نسلهای زنان سیاه پوستی که قبل از من آمدند و بسیار عمیق به آمریکایی باور داشتند که لحظه ای شبیه به آن ممکن است ، فکر می کنم.”