جو بایدن در سخنرانی پیروزی سرود محبوب کاتولیک پسر مرحوم را می خواند

واشنگتن: آمریکا رئیس جمهور منتخب جو بایدن سخنرانی پیروزی خود را با خواندن سرود محبوب کاتولیک پسران مرحوم خود ، “بر روی عقابهای عقاب ها” به پایان برد ، امیدوار است که این آهنگ به بسیاری از آمریکایی ها که در غم از دست دادن عزیزانشان به دلیل همه گیری COVID-19 هستند ، آرامش دهد. .
بایدن ، 77 ساله ، که یک کاتولیک عملی است ، گفت که این سرود باعث الهام او در آخرین روزهای مبارزات انتخاباتی شده است.
وی پس از جان اف کندی در سال 1960 دومین کاتولیک مسئول دفتر رئیس جمهور خواهد بود.
رهبر دموکرات ها ، بو ، جانباز جنگ عراق که به عنوان دادستان کل دلاور خدمت کرده بود ، در سال 2015 به علت تومور مغزی در سن 46 سالگی از دست داد.
بایدن در انتخابات ریاست جمهوری تلخ و سخت درگیر دونالد ترامپ را شکست داد – که به عنوان یکی از اختلاف انگیزترین انتخابات در تاریخ اخیر آمریکا شناخته شد.
رئیس جمهور منتخب شنبه شب قبل از حضار مشتاق در زادگاه خود ، ویلمینگتون ، دلاور ، سخنرانی پیروزی خود را انجام داد ، تقریباً به عدم اطمینان درباره نتیجه انتخابات روز سه شنبه پایان داد.
بر روی عقابهای عقاب “ایمانی را که به من پشتیبانی می کند و به اعتقاد من آمریکا را حفظ می کند ، به دست می آورد و یک امید است و امیدوارم که بتواند 230000 آمریکایی را که امسال به دلیل این ویروس وحشتناک یکی از عزیزان خود را از دست داده اند ، آسایش و آرامش خاطر داشته باشد ، “بایدن گفت.
CNN گزارش داد که بایدن اظهار امیدواری کرد که این ترانه به بسیاری از آمریکایی ها که در اثر بیماری همه گیر ویروس کرونا ، عزادار عزیزی هستند ، آرامش دهد.
وی گفت: “قلب من با تک تک شما تنگ است” ، افزود: “امیدوارم که این سرود به شما آرامش دهد.”
آمریکا بر اساس آخرین آمار دانشگاه جان هاپکینز ، با بیش از 9 میلیون و 849 هزار مورد و بیش از 237 هزار مورد مرگ ، به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، متضررترین کشور است.
وی سپس سرود خواند: “او شما را بر بالهای عقاب بلند خواهد کرد ، بر نفس سحر تحمل می کند و شما را وادار می کند که مانند خورشید بدرخشید و شما را در کف دست خود نگه دارید.”
“اکنون با هم ، روی بالهای عقاب شروع به کاری می کنیم که خدا و تاریخ آن را فرا خوانده است ما بایدن گفت. ”
“با قلبهای پر و دستان ثابت ، با ایمان به آمریکا و به یکدیگر ، با کشور عشق و عطش عدالت ، اجازه دهید ما کشوری باشید که می دانیم می توانیم باشیم. ”