جی پی اس انفرادی

عمر باتری، در ۲۴ ساعت، طولانی ترین گزینه نیست، اما از آنجا که این دستگاه قابل شارژ است و بسیاری از ویژگی های متصل را ارائه می دهد، منطقی است. آنها به عنوان بهترین ردیاب های شخصی حتی یک ویژگی برای نوعی ردیابی ناخواسته دارند. اگر از کاربران اپل هستید و برای هر دوره زمانی یک AirTag ناآشنا در نزدیکی دستگاه خود دارید، یک اعلان دریافت خواهید کرد. دستگاه رو از راه دور چطور می شهخاموش یا روشن کرد؟ به همین خاطر به وجود آمدن دستگاه ردیاب این امکان را فراهم کرده است که در صورت سرقت هرکدام از عزیزان یا اموالمان بشود محل سارق را شناسایی و پیگیری کرد و با حفاظت از عزیزانمان آرامش خاطر بیشتری داشته باشیم.

برای اینکه بتوانید از خدمات GPS استفاده نمایید فقط کافی است که در ابتدا مشخص کنید نیاز شما برای استفاده از جی پی اس چیست؟ برای این منظور میتوانید به فروشگاه آنلاین ایسام مراجعه نمایید و با بهترین جی پی اس خودرو با برندها و مارکهای مختلف آشنا شده و در صورت لزوم اقدام به خریداری آنها نمایید. استفاده از ردیاب و مکان یاب های آنلاین با قابلیت مشاهده آنلاین مشخصات وسیله یا فرد در حال ردیابی و امکان محدود کردن محیط جغرافیایی با کمک فناوری Geofence و همچنین ردیابی لحظهای با کمک نرم افزار موبایلی این ردیاب ها امکان پذیر است.

با توجه به مجهز به بودن ردیاب GF21 به سیستم GPS ، خطای آن معمولا” حداکثر ۵تا۱۰ متر می باشد و برای ردیابی حیوانات خانگی مناسب است. استفاده از ۳G ، ۴G و Wi-Fi همراه با GPS به این معنی است که می توانید موقعیت فرد را بر روی نقشه یا در داخل خانه نیز مشاهده کنید که در صورت نیاز به راحتی با خدمات اورژانس به اشتراک گذاشته می شود. نحوه کارکرد جی پی اس به این صورت است که: گیرنده GPS اطلاعات را از طریق ماهوارههای موجود در مدارهای زمین دریافت کرده و موقعیت مکانی را مشخص میکند.

لذا برای انجام این کار نیاز است تا بهصورت مداوم موقعیت مکانی شخص به سیگنالهای رادیویی ارسال شود. جی پی اس در واقع ابزاری است که بهراحتی مسیریابی را انجام داده و میتواند بهترین راه برای رفتن به هر نقطهای را پیدا کند. در حالی که ممکن است قیمت آن از برخی دیگر از ردیاب ها بالاتر باشد، اما به عنوان بهترین ردیاب های شخصی با تعهد پرداخت منظم، خدمات بیشتر و کنترل های عمیق تری نسبت به اکثر رقبا ارائه می دهد. یکی از بهترین مدل های ردیاب شخصی، ردیاب IR160 است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ردیاب شخصی فانزیو جی تی 30 آی.