حضور پاک در شورای حقوق “غیرقابل تحمل”: سازمان غیردولتی معتبر سازمان ملل

واشنگتن: حضور پاکستان در شورای حقوق بشر سازمان ملل سازمان غیردولتی مستقر در ژنو گفت ، با توجه به سابقه حقوق “غیر قابل تحمل” است سازمان دیده بان سازمان ملل، افزود که اقلیت های مذهبی در جنوب آسیا از تبعیض ، خشونت فرقه ای و تغییر اجباری رنج می برند.
محکومیت این سازمان غیردولتی که عملکرد سازمان ملل را کنترل می کند ، پس از دفاع دولت پاکستان از قمه زنی یک معلم فرانسوی در پاریس توسط یک تروریست اسلامی با ادعای “تحمل ناپذیر بودن کفر در لباس آزادی بیان” صورت می گیرد.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون او پس از موضع گیری سخت درمورد اسلام رادیکال و دفاع از کارتون های پیامبر اسلام (ص) با انتقاد کشورهای مختلف با اکثریت مسلمان روبرو شده است محمد.
اظهارات ماکرون به خوبی با نخست وزیر پاکستان خان که رئیس جمهور فرانسه را به شدت انتقاد کرد ، گفت که او “تحریک عمدی مسلمانان را انتخاب کرده است”.
در پاسخ به نخست وزیر پاکستان عمران خاندیده بان سازمان ملل گفت: “کفر در لباس آزادی بیان قابل تحمل نیست”: “حضور شما در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد غیرقابل تحمل است.”
در یک توییت دیگر ، سازمان دیده بان سازمان ملل بیانیه ای به تاریخ 28 سپتامبر به اشتراک گذاشت که در آن دیدگاه های خود را علیه انتخاب پاکستان در شورای حقوق ارائه داده است. در ماه اکتبر ، پاکستان علی رغم مخالفت گروه های فعال در مورد سوابق حقیر حقوق بشر ، مجدداً به عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد انتخاب شد.
در این سند آمده است که از قوانین کفر برای حمله و آزار و اذیت اعضای اقلیت های مذهبی ، به ویژه مسیحیان ، بهره برداری می شود.
“اقلیت های مذهبی در پاکستان از تبعیض ، خشونت فرقه ای و تبدیل اجباری رنج می برند. یک مادر مسیحی 5 فرزند ، آسیا بی بی پس از درگیری با زنان مسلمان محلی بر سر یک فنجان آب ، هشت سال را به دلیل کفر در پاکستان گذراند. سیاستمداران به جرم حمایت از او کشته شدند “، سند را بخوانید.
این سازمان غیردولتی به پاکستان در 20 درصد پایینی شاخص آزادی مطبوعات جهان (Reporters Sans Frontiers) (RSF) اشاره کرده است.
این سازمان غیردولتی در این سند اعلام کرده بود که کودکان پاکستانی مورد انواع خشونت و آزار و اذیت قرار گرفته اند که شامل شیوه های کار بی پروا ، آزار جنسی و ازدواج کودکان است.
“طبق صندوق کودکان سازمان ملل متحد ، پاکستان ششمین بالاترین تعداد عروس کودک را در جهان دارد. دیده بان حقوق بشر (HRW) گزارش می دهد که” به طور متوسط ​​روزانه 11 مورد کودک آزاری جنسی در سراسر پاکستان گزارش می شود “، از جمله علاوه بر این ، کار کودکان همچنان یک مشکل جدی است ، از جمله فروش کودکان به بندهای خانگی و آدم ربایی. ”