خانه های کم هزینه در مناطق ساحلی ایالات متحده در معرض خطر سیل بالا: مطالعه

نیویورک: محققان فاش کردند که تعداد واحدهای مسکونی ارزان قیمت در مناطق ساحلی ایالات متحده در معرض سیل ممکن است با گرم شدن سیاره تا سال 2050 سه برابر شود.
طبق گزارشی از The Verge ، بیش از 24000 خانه می توانند حداقل یک بار در سال تا سال 2050 در معرض آبگرفتگی قرار بگیرند ، در حالی که در سال 2000 حدود 8000 خانه.
این مطالعه که در مجله Environment Research Letters منتشر شده است ، ایالات و شهرها را در معرض بیشترین خطر قرار می دهد. محققان همچنین از یک نقشه تعاملی جدید رونمایی کردند که مردم می توانند با استفاده از آن ببینند که چگونه می تواند زادگاه آنها را تحت تأثیر قرار دهد.
به گفته محققان ، با گرم شدن جهان ، دریاها بالا می روند. این بدان معناست که جزر و مد در حال خزیدن در ساحل است و موج طوفان در حال تبدیل شدن به تهدید بزرگتری برای خانه های حاشیه ساحل است.
آبهای متجاوز فقط تغییر یک طرفه آب و هوایی است که شهرها را متحول می کند و خطرات آن جامعه های کم درآمد را در بر گرفته است.
“یکی از نویسندگان این مطالعه گفت:” من امیدوارم که این بتواند سیاستی را راهنمایی کند که به افرادی که بیشتر در معرض سیل در سواحل هستند ، که افراد کم درآمد در مسکن ارزان قیمت هستند ، کمک کند. بنجامین اشتراوس ، که همچنین رئیس ارشد دانشمند و مدیر عامل سازمان تحقیقاتی غیرانتفاعی Climate Central است.
این مطالعه نشان داد که 75 درصد از سهام مسکن ارزان قیمت آسیب پذیر در برابر سیلاب های آینده فقط در 20 شهر متمرکز شده است و در آن شهرها جایی است که سیاست گذاران می توانند با مقاوم سازی مسکن در آنها بیشترین تفاوت را در زندگی ساکنان ایجاد کنند.
بسیاری از خانه هایی که در حاشیه سواحل ایالات متحده قرار دارند در برابر سیل آسیب پذیر هستند – نه فقط مسکن ارزان قیمت.
محققان می خواستند روی خانه هایی برای ساکنان کم درآمد تمرکز کنند زیرا این ساختمانها اغلب ساختمانهای قدیمی تر هستند که در برابر فشارهای ناشی از آب و هوا می توانند در برابر فشار روحی سخت تر مقاومت کنند.
ساکنان اینجا نیز ممکن است پول و نفوذ سیاسی کمتری داشته باشند تا برای تغییر زیرساخت ها تحت فشار قرار بگیرند تا از خانه هایشان بهتر محافظت شود.
براساس اعتماد غیر مسکن ملی مسکن ، که در این مطالعه مشارکت داشته است ، در حال حاضر کمبود مسکن ارزان قیمت در ایالات متحده وجود دارد. ویرج گزارش داد ، تغییرات آب و هوایی می تواند اوضاع را بدتر کند.
ساکنان مسکن ارزان قیمت در نیوجرسی تحت پیش بینی این مطالعه برای سال 2050 بدترین شرایط را دارند.
در این مدل ، ایالت حداقل سالی یک بار بیشترین واحد در معرض خطر طغیان را دارد: 6،825 ، که جهشی چهاربرابر از 2000 است.
حدود 45 درصد از این خانه ها می توانند تا چهار بار در سال شاهد آبگرفتگی باشند. شهر آتلانتیک نیوجرسی به عنوان دومین شهر آسیب پذیر آمریکایی در این لیست قرار دارد ، جایی که بیش از نیمی از کل مسکن ارزان قیمت ممکن است حداقل سالانه یک بار جاری شود.
در این تحقیق ، نیویورک ، ماساچوست ، ویرجینیا و فلوریدا لیست پنج ایالت برتر را که در آن آب دریا به بیشترین تعداد واحدهای مسکونی مقرون به صرفه تعدی می کند ، کامل می کنند.