دادگاه پاک پرونده پیوند علیه معتمد نخست وزیر خان ، خانواده شهباز PML-N را به مرحله نهایی منتقل کرد

لاهور: دادگاه پاکستان روز پنجشنبه آژانس تحقیقات فدرال را از اقدام علیه دوست نخست وزیر عمران خان متوقف کرد جهانگیر تارین و خانواده رئیس PML-N شهباز شریف در کلاهبرداری شکر به ارزش بیش از 400 میلیارد روپیه.
یک دادگاه بخش متشکل از دادگستری شهید کریم و دادگستری ساجد محمود ستی از دادگاه عالی لاهور پرونده تشکیل شده توسط کمیسیون امنیت و مبادله پاکستان علیه کارخانه های تولید قند JDW و کارخانه های پالپ فاروقی تارین و کارخانه های قند آل عربستان از خانواده شهباز در مورد مبنای “بی عدالتی رویه ای و عملی بودن دیکته”.
نیمکت گفت: “SECP می تواند طبق قانون مجدداً شروع به کار کند.”
تارین و شهباز در برابر اقدامات متعدد SECP و FIA در کلاهبرداری شکر به LHC نزدیک شده بودند.
دادگاه مشاهده کرد که در اطلاعیه های فراخوان FIA به صاحبان و کارکنان کارخانه های قند مورد نظر اشاره ای به کمیسیون تحقیق قندگزارش دهید و بر اساس اطلاعات موجود در مورد تیم تحقیق در مورد پولشویی و کلاهبرداری مالی / شرکتی ادامه دهید.
دادخواست دهندگان گفتند که کمیسیون تحقیق ادعاهای بی اساس در مورد ارتکاب کلاهبرداری شرکت های بزرگ در کارخانه های تولید قند آنها را مطرح کرده است.
طارین ، یکی از نزدیکان نخست وزیر خان ، بلافاصله پس از انتشار گزارش گزارش کمیسیون تحقیق در مورد شکر که سال گذشته بسیار شیفته بود ، حاوی اسامی بازیکنان مختلف از جمله تارین و خسرو بختیار بود که از قند بهره مند شده بودند ، به لندن عزیمت کرد. بحران
هفته گذشته تارین بازگشت و گفت که برای معالجه پزشکی خود به لندن رفته و به طور مقتضی دولت را در این باره آگاه کرده است.
“من چیزی برای پنهان کردن ندارم. تجارت من تمیز و شفاف است و هیچ نگرانی وجود ندارد. ”