دونالد ترامپ انتظار داشت در هنگام خروج از درب منازعات ، بخشش بخشود

واشنگتن: مدافعان و وكلا پیش بینی می كنند كه اقدامات رئوف رئیس جمهور انجام شود دونالد ترامپ در هفته های آینده که می تواند محدودیت های قدرت بخشش ریاست جمهوری.
گفته می شود که ترامپ قبل از ترک مقام خود ، تعداد زیادی بخشش و تخفیف را در نظر گرفته است ، از جمله اعضای بالقوه خانواده ، دستیاران سابق و حتی خودش.
گرچه امری عادی برای بخشش روسای جمهور در هنگام بیرون آمدن از در ، امری عادی نیست ، اما ترامپ صریحاً اظهار داشت که وی هیچ گونه ناراحتی نسبت به مداخله در پرونده های دوستان و متحدان خود ندارد ، از جمله مشاور سابق امنیت ملی وی ، مایکل فلین.
لیست نامزدهای احتمالی طولانی و رنگارنگ است: رئیس سابق مبارزات انتخاباتی ترامپ ، پل مانافورتبه عنوان بخشی از تحقیقات روسیه به جرایم مالی زندانی شد. جورج پاپادوپولوس ، که به جرم دروغگویی به FBI ، درست مثل فلین ، گناهکار شد ؛ جوزف مالدونادو-پاساژ ، معروف به “جو اگزوتیک” ، بازیگر سریال Netflix “ببر ببر” و پیمانکاران سابق محکوم به بغداد آتش سوزی که منجر به کشته شدن بیش از ده غیرنظامی از جمله زنان و کودکان شد.
ترامپ که مدتها پس از ترک دفتر نگران احتمال مواجهه قانونی بود ، در هفته های گذشته نسبت به معتمدان ابراز نگرانی کرده است که ممکن است او ، خانواده اش یا تجارتش توسط وزارت دادگستری جو بایدن رئیس جمهور منتخب مورد هدف قرار گیرند ، گرچه بایدن صریحاً اظهار داشت که بخشی از چنین تصمیماتی باشید.
با این وجود ، ترامپ گفتگوهای غیررسمی با متحدان در مورد اینکه چگونه ممکن است بتواند از خانواده اش محافظت کند ، داشته است ، هرچند برای این کار اقدامی نکرده است.
به گفته افراد آشنای با مباحثی که به شرط ناشناس ماندن برای گفتگو در مورد مسائل خصوصی ، فرزندان بزرگسال وی درخواست عفو نکرده اند و احساس نمی کنند که به آنها احتیاج دارند.
اولین بار نیویورک تایمز گزارش داد ، ترامپ همچنین در مورد محافظت بالقوه خود بحث کرده است.
در ویدئویی که در فیس بوک در روز چهارشنبه ، او نگاهی گذرا به نقاط آسیب پذیر احتمالی خود انداخت.
“حالا من می شنوم که همین افراد نتوانسته اند مرا وارد کنند واشنگتن هر اطلاعاتی را به نیویورک فرستاده اند تا آنها بتوانند من را به آنجا برسانند. ”
این گمانه زنی ها باعث شد تا انتقادات پیشگیرانه منتقدان مطرح شود.
“به طور معمول اگر به شخصی بخشوده شود ، این حکایت از آن دارد که ممکن است مرتکب جرمی شده باشد. این چیزی نیست که من بخواهم با خانواده ام در ارتباط باشم. “، میت رامنی ، سناتور جمهوری خواه از یوتا ، منتقد مکرر ترامپ ، گفت.
چاک شومر ، رهبر دموکرات های سنا ، این تصور را که رئیس جمهور از کارمندان پرسیده بود که آیا می تواند برای خود ، اعضای خانواده اش و رودی جولیانی ، وکیل دادگستری خود ، که ترامپ با وی در مورد اقدامات احتمالی گفتگو کرده است ، بخشود ، موافقت کرد.